but if I decide to break, who will fill the empty space?

 
Min vecka i bilder än så länge. Har varit en lite blandad vecka men kan nog mest summeras i att jag varit otroligt trött och seg. Men lite kul har en ju ändå hunnit med mellan jobbet. I tisdags var jag hundvakt åt Mazarin så vi tog oss ut på promenad och myste framför Good Trouble. Blev ingen träning denna tisdag heller (kände att jag kanske ska avsluta min antiinflammatoriska kur först) men hoppas verkligen att det ska bli av nästa vecka! Onsdagen var mest en skitdag, nog den första riktigt "dåliga" dagen sen jag började på mina mediciner så det var rätt segt. Vet inte om det bara var mycket på jobbet, att jag sovit dåligt eller att jag var nedstämd för att min kropp tydligt inte pallar stress som förut då den reagerar på vanliga situationer jag inte ens skulle säga var stressiga förut. Torsdagen var dock mycket bättre, tog lite sovmorgon och sedan var jag och Amigo ute på en myspromenad innan jag hamnade på jobbet. Välbehövligt med lite frisk luft, sol och ponnyhäng. Idag startar vi med en stor kopp te, mackor och snart en runda till stallet. Förhoppningsvis blir det en bättre fredag och sen kan jag åka hem för att kolla nya säsongen av Sabrina med en skål chips. Så redo för helg nu känner jag, såhär på årets första hela arbetsvecka för mig haha.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Det var många fina bilder :)

Svar: TACK :D
Josäfin

2020-01-24 @ 17:35:24
URL: http://CheerSarah.devote.se
Postat av: Sara Ekman

Men åh så fina bilder, underbara <3

Svar: åh men tack :D
Josäfin

2020-01-26 @ 12:30:01
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0