darling, I just left the bar and I've misplaced all my credit cards

 
Ännu en måndag har rullat in och vi startar med en liten helg-recap. Har varit lowkey fullt upp hela helgen ändå, så har varit väldigt mysigt. Startade med skräckis-kväll hemma hos mig tillsammans med Thea, Elin och Sara. Käkade pizza, snackade skit och kollade på scary stories to tell in the dark som också var helt okej - inte läskig men med en ändå nice nya storyline. Sara drog hem strax innan 12 och vi andra tänkte "äsch vi kan hänga en liten stund till" och sen helt plötsligt var klockan 02 - så som det alltid verkar bli. Men var en perfekt mysig fredag och sen startade lördagen med lite jobb. Jobbade dock inte länge så efteråt plockade jag upp Anna och vi drog en runda med second hand shopping. Ville leta krukor till mina nya plastplantor (som i flera veckors tid intagit hela mitt köksbord) och det råkade även följa med lite rosa champagneglas, så en lyckad eftermiddag! Blev väldigt bra med både krukorna och lite grönt runt om i lägenheten. Kvällen spenderades hemma hos Elin med x antal sorbe-och-bubbel-drinkar och en hel del skitsnack. Igår tog jag och mamma vara på det fina vädret med en liten fotografering i stallet med Amigo, så massor av mysiga bilder coming up!! Vet att ni är många som vill ha mer Amigo här, jag inkluderat. Avrundade med middag hemma hos föräldrarna och sen hamnade jag i söndags-mood i sängen med chips tillsammans med nya säsongen av Sex Education - som för övrigt är bomb!! Och där var vi ikapp. Har inga planer för denna vecka utöver att jag mamma åker bort och jag har ponnyn i några dagar. Klanten Amigo och mamma gick förövrigt omkull igår så han är lite stel och mamma har gjort illa axeln, annars är dem okej. Så blir nog både bra för Amigo och mig att få komma ut på lite promenader, han som stod på huvudet igår och jag med minainflammerade nackmuskler - haha. Men utöver det blir det jobb, kolla serier och förhoppningsvis äntligen ett boxningspass då jag tror att ryggen repat sig tillräckligt. Nu sippar jag te, lyssnar på Gränslöst och Tränslöst podden (tips tips!!) och ska redigera lite bilder från igår, hörs och ses!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Fina bilder :) Du har så fint hemma :)och jag älskar verkligen dina krukor speciellt den svarta :) Söt häst och hund :) Låter som om du haft en riktigt trevlig helg :) kram <3

Svar: åh men tack !! :D Så nöjd med kruk-köpen!
Josäfin

2020-01-20 @ 16:53:15
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se
Postat av: Celine

Får alltid en sån myskänsla av alla dina bilder <33

Svar: åh men tack !! ♥
Josäfin

2020-01-20 @ 18:00:20
URL: http://nouw.com/celinelundqvists
Postat av: elin

Men åh så fint du har det hemma tjejen<3

Svar: Men TACK :D
Josäfin

2020-01-20 @ 19:56:46
URL: http://devote.se/johnssons
Postat av: Anita

Underbara bilder som alltid! Man blir så glad :D

Svar: men åh TACK :D
Josäfin

2020-01-21 @ 07:58:19
URL: http://siliiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0