used to think that loving meant a painful chase but you're right here now and I think you'll stay

 
Halloj på er! Har haft massor av mer ryggproblem så det enda jag gjort denna vecka är att käka mackor, kollat på titans och värmt min vetekudde. Jobbade i måndags och ba "nä hörrni, det blir fan inget" och sen har jag varit hemma. Har inflammation i muskelfästena runt nacken och axlarna som stör nerverna (därav illamående / yrsel) om jag fattat det rätt. Har varit iväg på akupunktur för att lätta lite och sen även fått en antiinflammatorisk tablett som jag ska ta i en vecka. Utöver det är vetekudden min bästa vän, styrt ihop ingefärashots med massor av ingefära (antiinflammatoriskt haha) och har kört en tigerbalsam kur som heter duga. Så nu tror jag att jag är på banan snart igen. Har till och med varit ute på äventyr med Sara & Mazarin idag och fotat lite nere vid ett hundbad strax utanför stan. Galet mysigt och skönt att få komma ut och göra något som inte är allt för ansträngande. Så massor av nya bilder påväg, ska lyssna på poddar med en kopp te och redigera resten av kvällen. Imorgon blir det tillbaka till jobbet och hoppas att det inte ska vara något större problem. Nog för att jag fortfarande har lite värk och är stel men är en stor skillnad från tidigare i veckan, plus att jag inte fick värre ont eller något illamående när vi var iväg en stund idag. Så förhoppningsvis kan detta år bara bli bättre nu helt enkelt, start med en bildbomd på Mazaroon nere vid vattnet!! 

Kommentarer
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

stackars dig, det låter sååå hemskt med den typen av värk...!!

Svar: ♥♥
Josäfin

2020-01-16 @ 22:10:42
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0