cause everything's funny when it's just you and me

 
Men hur härlig torsdags-eftermiddag och kväll hade inte jag igår då?? Mamma och pappa kom in till stan och så satte vi oss på en (först) regning uteservering. Snackade skit, planerade sommarfest och tog en hel del drinkar. Solen kom fram och vi bytte servering innan vi hamnade på Tzatsiki för massor med god mat! Nej men ett av de lätt bästa ställena i uppsala, förättstallriken med röror är ju bara wow! Vi avslutade med lite sangriakannor på ibericos uteservering och sen tog jag en promenad hem medan de hoppade på bussen. Så en otroligt mysig kväll med massor av god mat och dryck - kalastorsdag alltså! Sen fastnade jag framför serier till sent in på natten. Idag är det redan fredag och ja - jag måste erkänna att jag är lite stressad över att semestern rullar på så fort. Nu kan solen få dyka upp igen så vi kan dra iväg på pooldagar och sol på klippor. Men i helgen ska vi nog kunna styra ihop något roligt, synd att regnet knackar på dörren och står i vägen för mina pool-och-sol önskningar! Men något roligt lär styras ihop ändå, även om vi inte kan dricka vin vid vattnet. Har ni semester och kan ni känna igen er??

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad härligt det såg ut!:)

Svar: TACK !! :D
Josäfin

2020-07-04 @ 07:26:22
URL: http://linneakinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0