allt blir bättre med mackor och pasta

 
Halloj på er! Läser ni detta på publiceringsdagen så är det midsommar, så glad midsommar på er!! Hoppas ni har en så jävla härlig dag och inte som mig jobbar fredag-lördag. Men i skrivande stund så är det torsdagkväll och jag sitter framför datorn med en skål naturgodis samt en spikkudde i nacken - vaknade nämligen med en fruktansvärd nackspärr denna härliga helg till ära. Har hur som tvingat mig iväg för ett litet ärende jag inte han med innan jobbet igår innan jag har tagit mig tillbaka hem för att tycka synd om mig själv (haha sällan). Köpte med mig lite till midsommar hos Felix imorgon, lite naturgodis och (det viktigaste) bröd, så har mest ätit mackor, försökt strecha nacken och legat timmar i ett varmt bad. Så inte en så produktiv dag alls som jag hade hoppas på igår, men just nu hoppas jag bara att denna jäkla nacksmärta försvinner till imorgon. Vill inte bara slippa ha ont på midsommarfirandet men kommer ju grina på jobbet om jag ska genomlida två fulla dagar av att sitta i kassan utan att kunna vrida huvudet åt något annat håll än nedåt och framåt. Men för övrigt i veckan har inte mycket annat hänt. Har lunchat med mamma och pappa, myst med Tindra (hittade så fina blommor så var ju tvungen att tvinga henne vara modell) och varit på ett skitbra boxpass. Redig träningsvärk igår på en otroligt kaosig dag på jobbet (alltså betalade nästan mina kollegor för att knuffa mig av kajen på baksidan av butiken så jag inte kunde jobba klart haha) så avslutade vi med chips och dipp nedbäddad i sängen. Men nu blickar vi framåt mot ett mysigt midsommar med (förhoppningsvis) sol! Så efter jobbet slänger jag på mig en klänning, hoppar in i bilen och drar ut till Felix för firande med gänget. Blir dock ett nyktert midsommar för mig iår (ni ba VAFAN SÄGER DU VI ÄR I CHOCK) så kommer att köra för att vara fit for fight dagen efter till jobbet. Sen kommer jag väl vara mer död än alla andra år ändå men nu kör vi på detta ändå, snart semester och då ska vi ändå dricka rosé på balkongen varje dag så. Trevlig midsommar; hoppas ni varken jobbar, har nackspärr eller får något regn! (eller är nyktra!!) (nej men gud skämtar, gör som jag och kör på redbull och alkoholfria ginger joes)

Kommentarer
Postat av: Emelie Andersson

Haha känner igen mig, jobbade också fredag-lördag och även söndag-måndag ;)

2020-06-20 @ 11:42:46
URL: http://nouw.com/emelieanderssoon
Postat av: My Nordqvist

Kommer ju fler midsommrar och tillfällen att vara onykter på ;) bra nice med lönen sen åtminstone ;)

Svar: Haha ja man får se fram emot när pengarna rullar in!
Josäfin

2020-06-21 @ 10:50:31
URL: http://mynordqvist.se/
Postat av: Emma Engström

Men vännen, jag hoppas verkligen att nackspärren känns bättre?! Hoppas också du fått en bra helg och midsommar även om det varit jobb för din del <3 KRAM

2020-06-21 @ 12:24:13
URL: http://nouw.com/emmaengstrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0