inte många datortimmar denna vecka

 
Nej men wow, kan inte ens minnas sist jag varit såhär trött? Har varit helt jävla död hela dagen. Sov som en stock fram till halv tolv och har även typ napat hela eftermiddagen? Har typ vaknat och ätit frukost, kollat två och ett halv avsnitt av sista 13 reasons why säsongen och sen typ ba slumrade jag om?? Katastrof helt enkelt, men är kanske inte allt för konstigt då jag inte haft en "fri dag" dvs utan jobb och andra planer på flera veckor! Det har varit bruncher och häng, luncher och massor med fotograferingar inplanerade på kvällarna. Så datorn har jag inte haft många timmar över för denna vecka, mest för att jag inte varit hemma men sen har jag också behövt koppla om hela jävla internet för att det legat nere. Men nu sitter vi här på söndagskvällen och slänga upp en liten uppdatering från veckan. Den har som sagt innan bjudit på fotograferingar, både Sara och Mazarin i rapsen samt lite studentbilder på Amanda både onsdag och fredag där hon tog studenten! Lunchat hos föräldrarna på tisdagen och lunch med mamma på torsdagen. Innan blev det även masage för oss både (så hela jag har ju varit ett vandrande blåmärke) och sedan lite shopping för studentpresenter. Så efter jobbet på fredagen firade vi Amandas student med bubbel och presenter innan jag och syrran fick feeling och följde med dem ut på Frenchi för drinkar och skitsnack. Det bjöds på en hel del med shots och för att ha druckit en spritfabrik var jag orimligt pigg och kry dagen efter när klockan ringde och jag skulle till jobbet. Köttade sedan igenom jobbdagen, möblerade om i vår nya vego-avdelning, slutar, upptäcker att min plåbok är på vift och efter att ha letat runt lite får en väl acceptera att jag säkert lagt den på ett bra ställe och hoppas att den ska dyka upp. Lördagskvällen var något lugnare och spenderdes med två till övertrötta jäklar i Ronjtonios soffa med chopchop, snacksbuffé och film. Sen är vi ikapp igen, så nu ska jag skicka iväg detta och bädda ner mig med en påse chips igen. Men japp; mycket roligt, mycket plus och lite minus - kanske helt rimligt att vara trött som ett as. Sen antar jag att ingen av er missat vad som händer i USA och världen just nu och det tillför nog också till att jag känner mig helt slut - så jag kan ju inte ens föreställa mig hur det är att faktiskt LEVA i detta och inte bara följa över nätet. Ska försöka få ihop ett eget inlägg om detta, blir så otroligt arg och det skaver ju så ordentligt i hela min kropp. Men tills vidare så läs på, dela, prata upp, skriva under och stötta - tips att även klicka er in HÄR bland annat för att donera lite pengar via youtube annonser. VIDEON TOGS NER AV YT SÅ KLICKA IST IN HÄRSpelas på repeat i bakgrunden här hemma, kom ihåg att slå av adblock om ni anväder det bara. 

Kommentarer
Postat av: Emilievik

For en stemning, så ut som du koste deg :D

2020-06-08 @ 00:06:48
URL: http://emilie.bloook.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0