if you try to make her less, she'll stand up and pound her chest, you'll be mad she ain't a part of your life

 
Lite bilder ifrån denna halvdana vecka. Har bland annat varit hundvakt, lunchat hos mormor & morfar, varit ute i stallet och allmänt mått rätt piss. Längtar typ tills nästa fredag då jag har min remiss bara för att eventuellt få svar på vad det är för fel för mig. Dom misstänker ju som sagt att jag eventuellt kan ha en inflammation i blodkärlen men tills det får kollas upp så får livet rulla på trots att det känns som att jag eventuellt kan tuppa av när som helst - har ju haft det så gott som hela året och inte gjort det än så. Igår var det dock lite för mycket och kroppen var extremt ostadig och skakig, vilket ledde till en jobbig jobbdag innan jag kom hem och däckade. Piggare idag och köttade igenom sista jobbdagen för veckan, så ikväll blir det bara chill hemma och nya säsongen av Elite. Han iallafall en dag upp till stallet iallafall, blev en promenad med Carina och Nouva som sällskap. Var dock inte i form för promenad egentligen och vart rätt död efteråt, men kan ju ha varit för att jag behövde släpa ponnyn på promenad också. Min lediga dag spenderades i sängen då jag fortfarande inte var pigg, tog mig typ bara upp för att styra ihop en pasta men behövde ta en paus och ligga ner en halvtimma innan jag fick lov att äta den. Bästa måltiden för veckan blev tisdagens ost & småplock bricka - nej men ni ser ju? God ost, bär, salt & vinäger chips med dipp och annat gott. Det tillsammans med hundmys och ok jobbdag, helt klart veckans hittils bästa dag. Men nu ska vi avrunda detta röriga inlägg, hoppas ni ha en fin helg och får komma ut lite i solen!!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh vad söt hund :)

Svar: visst är hon go ?? :D
Josäfin

2020-03-14 @ 20:11:30
URL: http://linneakinis.blogg.se/
Postat av: Delila

Åh vilken fin vovve :)

Svar: Visst är hon :D
Josäfin

2020-03-15 @ 10:59:50
URL: http://delilabasic.devote.se
Postat av: Denise Taylor

Synd att du inte mår så bra och hoppas du mår bättre snart, annars låter det som att det var en trevlig vecka :)

Svar: Tack ☻
Josäfin

2020-03-15 @ 12:15:19
URL: http://taylorsroom.blo.gg
Postat av: Wifeey

Vilka underbara bilder du har tagit
Fantastiskt vacker häst och en otroligt söt hund

Kram ♡

Svar: Åh men TACK :D
Josäfin

2020-03-18 @ 01:31:07
URL: http://wifeey.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0