sunshine living on a perfect day while my world's crashing down

 
Jag och Tindra bjuder på lite frukost och vårkänslor denna lördag! Bilderna är dock ifrån torsdags innan jag droppade av henne hos mormor igen, kunde inte låta bli att passa på att ta lite bilder vid de nyutslagna krokusarna. Sån vår feeling!! I övrigt har jag så gott som bara jobbat och ätit fin frulle, stängde igår och åt en skål ostbågar till middag framför Greys innan jag somnade och faktiskt sov hela natten. Sett fram emot sovmorgon så länge men sover så dåligt att jag vaknar direkt när solen går upp. Idag ska jag verkligen bara ta det lugnt hela dagen, ätit god frukost och ska lägga mig i badet med en ansiktsmask - kanske gå en promenad i det fina vädret. Verkligen bara njuta av att inte vara på jobbet och prata om toapapper eller annat krisrelaterat så som att folk bunkrar mjöl, jäst och socker som om det inte kommer in igen dagen därpå. Sen att en blev injuden på sangriakväll är ju det bästa som hänt på hela veckan för oj om jag behöver ett glas efter denna vecka. Vi ses och hörs, ta hand om er allihopa och ge fan i att bunkra toapapper för det är bara en bristvara när folk köper som om de ska ha rännskita hela året!! Butikerna får in som vanligt på sina leveransdagar!! Bunkra snacks istället för vad sitter du helst utan - toapapper går att klara sig utan om man måste men sitter du utan snacks kan du inte äta toapappret!! Slut på extra-meddelandet!! Tänk till när ni handlar!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Maten såg såå god ut och Hunden såå söt 😍😍

Svar: Haha men tack !!! :D
Josäfin

2020-03-21 @ 23:37:20
URL: http://nouw.com/hannativeskog
Postat av: Frida

Ja men verkligen! Din frukost såg ju riktigt god ut den med!
Jaa asså vad håller folk på med?! Har sett massa som skrivit också om att de inte hittar blöjor eller mediciner till sina barn för att folk har köpt upp allt. Så själviskt!

Svar: TACK! och ja alltså det är så sjukt, folk handlar ju som om världen ska gå under haha
Josäfin

2020-03-22 @ 00:39:23
URL: http://fridachristina.com/
Postat av: Ariel C

Så koselige bilder 💛

Svar: TACK :D
Josäfin

2020-03-22 @ 10:56:38
URL: http://nouw.com/arielc
Postat av: Sara Ekman

Åh så underbara bilder <3 Haha jaa, idioter som bunkrar toapapper säger jag bara!

Svar: Åh men tack !! och JA folk är ju helt sjuka haha
Josäfin

2020-03-22 @ 15:17:38
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0