and I never will be the girl who says sorry, and you should have known right from the start

 
Denna vecka rullar på i rasande fart och jag har inte direkt haft många "slö-timmar" utöver en liten sovmorgon i måndags. Har jobbat en massa, varit med Jenny i stallet och fotat lite, kollat på solnedgångarna, ätit lite ok mat och igår var jag iväg på ett boxpass för första gången på evigheter! Har ju varit så sjuk hela början av året och efter coronan ändrade de sitt schema så att inga pass började sent nog för mig när jag slutat jobba, men nu gav jag mig på att hoppa på ett "mellan-pass" ( skalan går typ nybörjare - mellan - avancerat) vilket faktiskt gick över förväntan! Sen att min kondis helt oexisterande, men utöver det så var det mer fokus på längre kombinationer vilket jag uppskattar! Eller ah, brukar uppskatta mer när jag inte är helt halvdöd efter två omgångar men är väl bara dags att börja kötta upp den igen. Idag har jag sjuk träningsvärk och har inte varit jättepigg på att jobba, längtar efter sovmorgon i helgen. Ändå sitter jag här och småfixar med massor av gamla bilder till min throwback på instagram och lyssnar på podd med en stor kopp citronte. Sen så lär en väl hitta på något roligt och inte sova alls så japp, mitt liv är ett enda hjul av "sleep is for the week" och "sleep for a week". 

Kommentarer
Postat av: skåningen

Ha en bra dag!
Kram!

2020-05-28 @ 11:40:50
URL: http://skningen.wordpress.com/
Postat av: Hemma Hos Felicia

dina bilder är alltid så mysiga!!!

Svar: åh men TAAACK så mycket!!
Josäfin

2020-05-29 @ 08:47:11
URL: http://feliciahblogg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0