can't think of other ways I wanna waste my time

 
Magisk solnedgång, magiskt häng och magisk torsdag! Men det ser ni väl, herregud hoppas hela sommaren fortsätter som denna myskväll. Kort sagt så blev det parkhäng med vin, kubb, hundmys och skratt på torsdagskvällen. Vi förlorade dock i kubb, inte våra bästa matcher men vad gör det om hundra år. Annars har jag jobbat en hel del, sovit otroligt dåligt och lagt mig sent ca varje kväll (sitter ju absolut inte och dricker ingefärate och skriver just nu vid 23.58 en fredagskväll) så detta har ju lätt varit highlighten på veckan. Men en ledig helg rullar in och jag har massor med mysiga planer, så denna vecka ska nog bli riktigt fin! Om inte annat har värmen och solen rullat in; vi välkomnar sommaren med öppna armar. "Exakt såhär ska det vara hela semestern" för att citera Elin. 

Kommentarer
Postat av: Denise Taylor

Åh va mysigt! Hoppas på att jag kan få till såna mysiga kvällar i sommar :D

Svar: Det hoppas jag också, är ju bästa kvällarna !!
Josäfin

2020-05-30 @ 13:43:34
URL: http://taylorsroom.blo.gg
Postat av: Emma Engström

Magiskt är det minst sagt <3 Haha älskar kubb men kan tala om att jag är SÄMST på det :'D <3

Svar: Hahaha är antingen så dålig på kubb eller skitbra, finns inget mellanting haha (och oftast DÅLIG)
Josäfin

2020-05-30 @ 19:40:49
URL: http://nouw.com/emmaengstrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0