convincing everybody you can save me but you're the one who made me fall

 
En mysig vecka rullar vidare in på lördag - som spenderas på jobbet. Utöver att min kropp är lite kaos med värk i händer, fötter och leder så har det varit en riktigt mysig vecka! En mysig ridtur med mamma och Carina på tisdagskvällen, onsdagskvällen spenderades hemma hos Emme och Caspian med vin och i torsdags bjöds det både på valp-fotografering och grillkväll hemma hos Peter. Dessutom har jag startat upp nya kameran!! Det blev en CANON EOS 800D, så en enkel uppgradering av min gamla kamera som kämpat på i nio år. Oj vilken skillnad, både på hur snabbt fokuset tar och sen har vi ju 6,5 bilder i sekunden istället för min förra fjuttiga 3 på förra! Så nu ska jag bara vänja in mig, så här jäklas ska det fotas! Men idag är det jobb för hela slanten än så länge, igår var jag helt död efter jobbet så blev bara ett bad, en pasta och sen satt jag framför datorn i photoshop med en podd innan jag somnade. Men det är min vecka än så länge, en perfekt kombo av häng, mys, mat och djur - om än med lite för mycket jobb och värk, men det kan vi skippa att lägga fokus på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0