I know that I'm a work in progress, my heart's chaotic, empty bottles; I just sip this drink 'til it's alright

 
Wow vilken panghelg - igen och igen. Har haft många jävligt fina helger just nu. Men denna spenderade vi hemma hos mina föräldrar där pappa styrde Vinprovning. Så först hängde jag på jobbet innan jag mötte upp mamma och ett gäng för lite solhäng och bubbeldrinkar medan pappa och grabbarna golfade. Vi gav även Fredriks hår ännu en makeover som inte slutade i gult, så en win! Sedan styrde pappa vinprovning - där jag inte kom sist!! woho - innan det bjöds på världens grillbuffé! Nej men ni ser ju så gott? Så vi åt in oss i ett matkoma innan vi fortsatte med festande. Skönsång, shots, beerpong & annat stök. Avrundade med vin och whiskey i vinkällaren och skitsnack innan vi gick och la oss mellan tre och fyra någon gång. Lika stökigt som i vanlig ordning när vi har vinprovning, eller om inte annat bara festar hos mina föräldrar. Dagen efter småhängde vi som blev kvar hemma hos mamma och pappa, skrattade, hämta hunden och Peter fick en ny-klippning av mamma som inte gjorde sitt bästa jobb efter gårdagens vinprovning - haha. Nej men en jävligt rolig helg, avslutades rätt så jäkla trött hemma i sängen sen med en kriminalserie. Klagar inte på att jag har stägnings-vecka på jobbet helt enkelt, är inte direkt redo för måndag ännu. Men nu kör vi, denna vecka har säkert också något fint att bjuda på! Och om inte annat så är det bara denna vecka kvar tills min nya kamera ska komma - jag är så redo!! 

Kommentarer
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

Guuud, grillbuffén lockar veeerkligen! Men vinet blir jag bakis bara av att titta på XD

Svar: Hahaha!
Josäfin

2020-05-11 @ 17:25:03
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/
Postat av: cassandra gigel

härliga bilder :)
sv; åh tack! trevlig kväll :)

2020-05-11 @ 19:17:05
URL: http://cassandras.se/
Postat av: Ida

Men åh så goals!! Vinprovning och allt så himla rolig idé!! Fyyy vad man lever ja efter lyckade helger när man gjort massa roligt, kommande veckan blir mycket lättare då haha😍

Svar: Så jävla kul grej, speciellt när pappa har så bra koll på viner!
Josäfin

2020-05-12 @ 09:01:16
URL: http://idanilssonphoto.se
Postat av: My Nordqvist

Blev väldigt hungrig och sugen på fest nu haha. Tur det är tisdag liksom xD

Svar: alltså var ju SÅÅÅ gott!!
Josäfin

2020-05-12 @ 11:52:12
URL: http://mynordqvist.se/
Postat av: Amanda Sofi

Vilken helg!!

Svar: VERKLIGEN :D
Josäfin

2020-05-12 @ 14:48:17
URL: http://www.nouw.com/amandassofi

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0