happy halloween hörrniiii

 
Nej men hörrni vilken kalashelg jag haft, ni ser ju?? Årets halloweenfest blev av även om vi var ett gäng färre än vanligt och föröskte tänka lite mer "corona-smart" men lika kul hade vi för det. Jag trasslade till hela håret och sprayade det med ett kilo torrschampo (hittar ni som jag ingen vit sprayfärg - tips tips) för att klä ut mig till Fairy Godmother från Shrek!! Det bjöds på shots (i massor), lekar, skitsnack, grymma kostymer och en hel del dans. För att vara oss kom vi i säng hyffsat tidigt (efter att vi fått thea att återuppstå och laga korv till oss ofc) eftersom att vi var ... skitfulla?? Nej men det shottades så mycket att vi typ har all dricka kvar? Startade festen med att skriva "är där om 5 med tequila, skär upp citronen!!" så japp, ingen är förvånad. Vi var dock orimligt pigga dagen efter - minus Peter som knappt var levande. Åt frukost, snackade skit, städade och sen hoppade vi in i bilen och rullade hem igen. Så 10/10 halloween hemma hos Sara & Thea. I övrigt i helgen har jag varit så sjukt jääävla seg. Inte för att en hade planer i fredags men somnade liksom halv 11?? Hade tänkt slå på spöktimmen podden och redigera lite halloween-tema bilder till min instagram men slocknade framför en serie och dessamma skedde igår. Styrde grönsaker, chips och dipp och kollade 4 avsnitt av netflix Grand Army innan jag slocknade. Så idag har jag tagit sovmorgon, försökt lösa mitt råttbo till hår efter lördagens festligheter, beställt lite presenter, fixat med bilder till detta inlägg och nu är det dags för jobbet. Hoppas eran helg varit superfin och att ni fått någon typ av halloweenkänsla detta år också, puss på er!!

Kommentarer
Postat av: Hilma

Hihi åh ser verkligen ut som en rolig helg! :) Hoppas du har en bra start på nya veckan också, kram!

Svar: Det var det verkligen !
Josäfin

2020-11-02 @ 15:48:23
URL: http://www.nouw.com/hilma
Postat av: Mirre

Ser ut att ha gått rätt vilt till =D,

2020-11-02 @ 17:03:04
URL: http://sweetwordsbymirre.com
Postat av: Louise

Ser verkligen ut som ni hade en grym halloween! :D

Svar: VERKLIGEN :D
Josäfin

2020-11-03 @ 09:54:50
URL: http://louiseelinore.com
Postat av: Hanna

Vilken helg du har haft 🤩

Svar: det hade vi verkligen :D
Josäfin

2020-11-03 @ 21:11:20
URL: http://Nouw.com/hannativeskog

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0