summer haze of summer wine reminded me of better times

 
Glad fredag på er!! Hoppas ni har mysigare väder än vi har här i uppsala där dimma ligger i luften. Äntligen helg säger jag bara, enda jag sett fram emot denna vecka är att få dricka bubbel ikväll. Har varit lite borta denna vecka då jag fått behandling från min axel jag nämt tidigare att jag haft väldigt ont i, så den hade visst åkt på en liten överansträgning och dragit på sig en liten inflammation. Så i tisdags var jag helt däckad med vetekudden då jag hade fruktansvärd värk i den. Onsdagen var dock bättre och då gav jag mig ut på en långpromenad med Sara och Mazarin. Efter det blev det ett värmande bad (med världens mest ovärda lush badbomb??? blev liksom avloppsvatten??) och sen lite serier medan jag slog in ett gäng julklappar - ja jag har redan börjat och har problem haha. Men att köpa julklappar är ju ca det bästa jag vet. Igår var jag tillbaka på jobbet, axeln dög väl i krig men knaprar fortfarande muskelavslappnande för att inte bli helt borta i huvudet. Stannade och pussade på ponnyn på väg hem från jobbet (för mamma sa att han inte skulle få godis när han hade rullat sig i all lera innan hon skulle ut och rida?? behövde ju rycka in) och sen spenderade jag kvällen med att äta småplock (skippade absolut att laga både mat och matlåda, så inga vuxenpoäng till mig) framför första tre avsnitten av The Undoing. Så spännande!! Och ÄLSKAR ju Nicole Kidman så denna kommer bli en hit att följa denna höst. Idag ska vi bara ta oss igenom denna arbetsdag innan det bli några glas bubbel. Kram på er hörrni!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Så underbara bilder 😻

Svar: taaack :D
Josäfin

2020-11-13 @ 11:29:41
URL: http://jlandgrens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0