tre dagar mini-semester sådär mitt i veckan

 
Imorgon är det dags att dra tillbaka till jobbet efter mina tre "semesterdagar" här hemma. Det har bara chillats, rensats, städats, shoppats och var så sjukt mys. Typ bara ätit lussekatter och druckit te framför Community medan jag slagit in mina julklappar (är typ klar?? hur bra tid?? hur sjukt??). Utöver det har jag haft två mysiga dagar med Ronja och mamma, loppis-fyndat (nya krukor!! och hittade min serie av loppisfyndade champagneglas i vinglasformat?? yaas) och vänt sönder dygnet. Så japp, det var det. Nej men klämmer två dagar jobb innan jag har en till semesterdag på måndag. Då jäklar slår vi upp julgranen och trycker ett till paket med lussekatter!! Men mer än så har jag inte uppdatera er om. Så nu poppar vi popcorn och bäddar ner oss i sängen framför en serie - gör mitt bästa för att vända tillbaka dygnet heh. Önska mig lycka till!! Kommer gå strålande!!

Kommentarer
Postat av: Caroline

myyyys <3

Svar: verkligen !! :'D
Josäfin

2020-11-21 @ 22:16:55
URL: http://carro93.se
Postat av: Annie - Stora Små Äventyr

Men åh vad det låter mysigt och skönt :) Hoppas att du lyckades vända tillbaka dygnet sen :)

Svar: Sååå mys :D
Josäfin

2020-11-22 @ 18:00:41
URL: http://biglittleadventures.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0