nej men hurra för lite semester hörrni

 
Nej men hur mysig fredagskväll hemma hos Ronja och Anti hade vi inte?? Massor med chips, skitsnack, shots och bara så mysigt!! Sen krävdes ändå lite firande att Elin fått jobb och att jag har lite semester tycker jag allt. Rullade hem runt 03 (ändå tidigt för krök hos ronjtonio) och idag ringde klockan halv tio, vilket är alldeles för tidigt en ledig lördag när du somnat runt 04. Men idag (imorgon i skrivande stund) plockas jag upp vid klockan 04 på morgonen så för att få någon timme sömn var det bara att ställa klockan. Slöseri med sömn dock för nu sitter jag ändå här och skriver detta klockan 23.30. Men imorgon så drar vi faktiskt iväg ner till spanien! Mamma fyller 50 och hela familjen ska ner och verkligen bara mysa. Äta god mat, chilla, sola och bara ha supermysigt - men mest inte hänga på ica och kasta upp paket. Känns under omständigheterna i världen lugnt, mest iom att vi har eget boende samt vänner som bor där nere och uppdaterar om läget. Munskydd på offentlig plats och sen får vi ta eget ansvar och känna efter. Sprita händerna och hålla avstånd. Nej men tror att det kommer att gå utan problem (utöver att mormor säger att hon kommer kvävas till döds i hennes munskydd). Så nu är poddarna nedladdade, väskan packad med 5 timmar till godo (!! wow för att vara mig) och jag ska nu försöka få iallafall någon timme sömn innan klockan ringer. Ta hand om er och hoppas att ni får en superfinvecka här hemma nu!! Vi ses snart igen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0