sing along, this is your favorite song - and we'll play along 'cause you're the reason I'm alive

 
Nej men här har det varit dött denna vecka, ungefär lika dött som det varit i mitt liv. En vet att hösten verkligen är här när en blir blixtförkyld från ingenstans. Vaknade lite seg i tisdags med inte tillräckligt för att inte plocka med mig boxlindor, träningskläder och celsius till jobbet. Sen kände jag mig hängig på riktigt så tänkte "aja, får väl skippa träningen idag" men sen ba?? Blev jag totalförkyld från ingenstans?? Så jag fick rulla tillbaka hem och sen totaldäckade jag och var totaldäckad tills i torsdagskväll? Nej men tjena vilken trevlig vecka. Har sovit, sovit, snorat och sovit. Hinkat te och Friggs vitaminbomb med typ enchinagard. Men i torsdagskväll pallrade jag mig upp och satte mig framför RuPauls All Stars och klippte lite med mina bilder och album. Gårdagen mådde jag mycket bättre, om än lite seg och krasslig i halsen men klart bättre. Vad passar då bättre som "sjuk-aktivitet" än att fixa upp årets bilder på garderoberna?? Så nu har vi slutet av 2019 och hittils av 2020 uppe på väggen! Sen fixade jag ner resten av bilderna från 2018/2019 i mina album tillsammans med mer te och lite hallon och blåbär som inte hunnit blivit dåliga iom att jag handlade full kyl i måndags. Idag räknar jag mig som frisk (så frisk man kan vara i Sverige under hösten alltså) men blir en lugn lördag för mig hur som. Extra trist att det ska vara på min lediga helg!! Har craving efter att träffa folk!! Hjälper inte heller att jag sitter och pysslar med massor av härliga bilder på våra påhitt. Jaja, idag ska en väl försöka roa sigsjälv, kolla serier, äta chips, köra lite yoga och redigera lite bilder. Hoppas ni har en supermysig helg, ska ni dricka vin så ta ett glas för mig å!

Kommentarer
Postat av: Sharon Eden

Usch vad tråkigt att du blev så förkyld!! Lätt hänt när temperaturerna går från sommarvärme till vinterkyla i loppet av typ 10 minuter. Men skönt att det är bättre nu!! Annars finns ju massa serier att kolla på när man ligger pall ;)

Svar: haha det enda ljuset med att vara sjuk - kolla serier !!
Josäfin

2020-10-03 @ 17:03:04
URL: http://leggohouse.blogg.se
Postat av: Anita

Krya på dig!! <3

Svar: tack !
Josäfin

2020-10-04 @ 08:22:57
URL: http://siliiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0