darkness clouds all of my windows

 
Så mysig helg med vinmys, mat & drinkar, hundpussar och blåmärke-uppdatering. Nej men trots massor av jobb har denna helg varit klart godkänd! Efter tre lördagar med jobb så ser jag redigt fram emot nästa lediga helg nu. Men denna helg har bjudit på skitsnack hemma hos mig med risotto och drinkar, måste tips om min take på en aperoldrink ifrån Magnussons här i uppsala - aperol, lite sprite, citron och en redbull med vattenmelon smak!! Tips tips! Men blev en halvlugn fredag då flera hade planer för lördagen, inklusive mig som skulle jobba hela dagen. Men efter jobb blir det vin! Så jag hoppade på bussen med min flaska och min fryspizza för vinkväll hemma hos Fredrik. Roastar grabbar på tinder, pratar om vår framtida business när vi ska sälja trosor och allt annat mellan himmel och jord. Efter lite mys rullade vi hem med sista bussen (när fredrik kastade ut oss pga kalasfull). Idag kör vi sovmorgon, dragrace och absolut inte mycket mer. Ska fixa lite bilder ifrån torsdags (hade ett som skulle upp igår men glömde tidsinställa det :( kommer snart!!) innan jag lägger mig i sängen igen. Slösöndag delux alltså, precis som det ska vara. Allt som saknas är att det regnar lite bara - jävla sol att skina när jag knappt vill lämna sängen, än mindre lägenheten. Men nu laddar vi batterierna för en ny vecka!! Allt jag har planerat är att jag ska boka in en kiropraktor tid, hallelujah vad det behövs hörrni. Puss på er !!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vinmys är alltid trevligt! 😀

Svar: Verkligen :D
Josäfin

2020-09-13 @ 19:36:21
URL: http://www.nouw.com/frozenvanilla
Postat av: Beatrice Jakobsson

Måste smaka aperoldrinken alla snackar om, haha!!

Svar: tips tips !! SÅ GOD
Josäfin

2020-09-13 @ 23:01:16
URL: http://beattriicee.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0