this sun has set on your heart

 
Nej men denna veckas lediga torsdag har varit så otroooligt drömmig! Vi startade dagen med att baka scones (vem är jag ens?? måste dock säga lättaste & snabbaste receptet samt endast för att jag hade slut på bröd heh) käka gofrulle framför RuPauls Dragrace. Började nya säsongen på netflix nu som en "sidoserie" men wow vad man fastnar. Sen runt tolv packade jag ner kameran och hoppade in i bilen för att möta upp Emma och hennes 3 chokladmonster!! Nej men herregud vad trevligt, dels för att vi inte sett varandra på evigheter och sen fick jag ju gosa, mysa, pussa och klappa på hennes fantastiska hundar. Blev nog några bra bilder men solen var inte på vår sida, ska se vad photoshop kan göra med solrosbilderna sen. Efter skitsnack och hundbus blev det hem och fixa lite med bilderna, dricka te och tagga tills mitt boxningspass vid 18. På schemat stod ett pass med armbågs-slag (en favorit då jag är en natural på det iom att mina armar är så jävla snea hahahaha nej men) och vi köttade på hela passet. Väl hemma såg min högerarmbåge ut såhär - hur sjuk?? Får ju så gott som aldrig synliga blåmärken så är helt fascinerad av detta?? Wow. Och eftersom att jag styrt matlådor för en bra tid framöver så lyxade vi till det med att plocka upp sushi påväg hem från träningen. Så jäkla fin torsdag hörrni! Samt vacker solnedgång på det. Enda som är lite guldkant på att solen går ner så tidigt nu för tiden. Men nu laddar vi om till fredag (i skrivande stund, torsdag klockan 11), slår på dragrace och myser ner mig i sängen. Värmer vetekudden för ryggen första gången för säsongen och hoppas på en lugn jobbdag imorgon för oh yes, jag kommer ha sån träningsvärk. Kommer en del mysiga lab-bilder sen också hörrni, håll ut!!

Kommentarer
Postat av: My

Man vet att man slår hårt när man ser ut sådär xd

Svar: xD
Josäfin

2020-09-17 @ 12:45:21
URL: http://mynordqvist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0