you know I lost my voice when I let the rot in

 
Nu har nästan ännu en vecka rullat förbi och denna vecka har absolut inte bjudit på mycket. Har ätit mat, jobbat, boxats och faktiskt varit lite "sjuk". Kommer inte ihåg sist jag var hemma från jobbet på grund av att jag var sjuk? Tror inte jag ens varit det sen jag hade problem med yrsel i början på året. Sjukt för att vara mig, tycker jag jämt känner mig sjuk. Men i onsdags kände jag mig matt i kroppen och en otrolig huvudvärk. Så blev hemma både i torsdags och i fredags, även om jag kände mig mycket piggare i fredags sen när jag väl vaknat. Tacka sömn, alvedon och min älskade vetekudde. Så det blev lite yoga program, en lite promenad och lite annat lugnt fix hemma. Kvällen myste jag ner mig med popcorn och netflix RATCHED, så nu är vi redo för nya tag. Idag ska jag förbi hästen och mysa, sen blir det lite foto. Förhoppningsvis dyker några mysiga planer upp för kvällen, två dagar är verkligen max att sitta hemma själv innan det börjar krypa i kroppen. Kroppen behöver vila och huvudet behöver få vara social för att funka. Så härlig lördag på er, hoppas ni är pigga och krya och redo för helg!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh hoppas att du har en jättefin kväll ❤️ Stor kram

2020-09-19 @ 20:18:31
URL: http://happym.se
Postat av: enna

Låter som en mysig och härlig lördag :)

2020-09-19 @ 22:26:08
URL: http://sayyeastofashion.blogg.se
Postat av: Sara Ekman

Skönt att du mår bättre <3

2020-09-20 @ 08:44:09
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0