you've lit a spark, but you'll never glow

 
Ännu en helg har rullat förbi och måndagen är här. Har verkligen segat mig hela morgonen och nu sitter jag med en kopp te och ska försöka fixa lite med bilderna ifrån helgen innan jag ska till jobbet. I lördags var det dags att dra fram kameran igen och både Emma och hennes fina Bella fick vara modeller på stubbåkern och sen mötte jag upp Elin och Dimple för lite bilder. Så väldigt mysigt, speciellt när vädret verkligen gav oss den sista sommarvärmen. Innan det blev det också en liten ridtur med Amigo, wow vad mysig han var! Vi njöt av solen, chillade oss fram längs en skogrunda och tog oss till och med en liten galopp på vägen hem. Otroligt härlig tur, dyr ponny i lördags alltså! Kvällen spenderades sedan hemma hos Fredrik med chinchillor, shots, vin och problemlösning innan vi gick hem sent på natten. Kvällens största skratt bjöd Frida på när vi påpekade att hon började bli lite onykter och hon skulle "låtsas ramla ur sängen" men tog emot sig mot fredriks snurrande datorstol och föll i solwmotion ner på golvet. Efter lite sovmorgon var det dags att ta tag i mitt nyårslöfte - från typ 2 år sen - och köpa ny dator!! Så Fredrik fick agera tec-hjälp då jag har absolut noll koll på vad jag ska ha, så firade vi sen med chop chop. Kvällen spenderades med familj, mat och vin! Mamma, mormor, morfar och min faster Pia var över och snackade skit och åt tomat och mozzarella pasta hemma hos mig. Otroligt mysigt avslut på veckan, wow! Så riktig guldhelg ändå, trots att jag avslutade arbetsveckan med att vara lite "sjuk". Denna vecka har jag inga speciella planer förutom att vi ska sätta upp min nya dator, eventuellt får hem mina års-bilder för 2020 och ska träna på torsdag. Annars är det bara jobb, jobb, jobb på schemat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0