hejdå mars och hallå april, du är välkommen!

 
 

Månadens Bästa: Att det blir ljust!! Att värmen börjar komma tillbaka!! Mellofinal!! Druckit massor med vin!!

 

Månadens Sämsta: Lite nya besked inom jobbet som fått mig att vilja säga upp mig utan vidare plan haha. 

 

Månadens Dryck: Celsius & Vin har räddat alla mina dagar, det ska sägas. 

 

Månadens Citat: När vi drack sangria och kollade på filmen FOLLOW ME och de ska leta efter en nyckel i ett escaperoom med en naken person på bår; och Elin sa ”Han har fan en RIKTIGT skruttig kuk!” och jag svarar: ”Ja Elin, har är ju för fan död”

 

Månadens Jobbigaste: Att gå upp till jobbet varenda jävla dag, give a girl a break!!! Nej men typ, jobbigaste är att jag är för snäll och ställer upp och jobbar extra för fkn alla. Måste sluta med. Nytt nyårslöfte 3 månader in. Vill nån bara ge mig massa pengar så att jag inte MÅSTE jobba mer?

 

Månadens Bästa Köp: Köpt en ny jeansjacka som jag LEVER för.

 

Månadens Låt: Nej men alltså Lil Nas X har ju släppt MONTERO (Call Me By Your Name) och den spelas ju på repeat 24 timmar om dygnet

 

Månadens Godaste: Alltså jag gjorde ju en Torsk med pocherat ägg och parmesanpotatismos (recept) men annars mycket thaimat heh.

 

Månadens Klantigaste: Att hästen fkn kastade ner mig i ett dike så att jag rullade hela jävla vägen ner?????????? 

 

Månadens Foto: Nej men bilderna jag fotade på Sara när vi var fulla under mellofinalen?? Trodde dom skulle vara kaos men wow Wow WOW!! Vilken sexig jävel en har en som vän alltså, det ska sägas hörrni!! Så taggad på fler fotograferingar i vår nu!!

 

Månadens Favorithändelse: Nej men sista mello-omgången och finalen firades hemma hos Thorins med mängder av alkohol och det var oteroligt

 

Månadens Poddavsnitt: Alltså dessa två avsnitt HÄR och HÄR av LIKA OLIKA podden - Emelie läser upp olika störda personligheter som män har ur boken Why Does He Do That som är så jävla intressant. Ni måste lyssna!!! 

 

Månadens Ser Fram Emot: Valborg och andra trevliga helgplaner för april, födelsedagar och soooool.

 

Månadens Serie: Genera+tion och The Falcon And The Winter Soldier är mina obsessions just nu ska sägas

 

Månadens Film: Men gud, vad har jag ens sett för film? Vi har bara sett dåliga skräckisar och filmer vi redan sett?? Jag och Ronja skaffade Disney+ påbörjade ett MARVEL maraton så vi säger all som det står MARVEL på !!

 

Mål För Nästkommande Månad: Inte jobba så mycket, hänga i solen, dricka mycket drinkar.


Kommentarer
Postat av: Malin

Håller såååå med, uuuunderbart att det blir varmare och ljusare ❤️ Stor kram

Svar: men VEEEERKLIGEN !!
Josäfin

2021-04-02 @ 16:44:23
URL: http://happym.se
Postat av: johanna

Så många härliga bilder. Riktigt skönt också att det börjar bli varmare <3

Svar: men veeeerkligen!! :D
Josäfin

2021-04-02 @ 19:07:00
URL: http://www.nouw.se/johannna
Postat av: Caroline

kul lista och så mycket roligt du gjort under mars, baserat på bilderna :D

2021-04-02 @ 19:33:50
URL: http://carro93.se
Postat av: Enna

Så härligt!

2021-04-02 @ 20:37:10
URL: http://sayyeastofashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0