Carolina & Simon 21-08-07

 
Nej men wow vad förra veckan var en massor av kaos för min del, men fyfan så fin helg jag haft! Efter att ha sovit typ noll timmar så vaknade jag upp och var redo med min kameraväska för att åka in mot Sandviken. Klänningen åkte på, slängde på sminket i ansiktet och beställde en lyxshake på MAX innan vi var påväg. Jag ska nämligen vara fotograf på Carro och Simons bröllop som jag även är bjuden på som gäst. Anlände hos Carros moster strax efter 12 där brud och tärnor gör sig iorning in i det sista. Lite foto och pastasallad innan vi packade in oss i bilen för porträttfotograferingen. Vi körde en first look och sen drog vi igenom lite av platserna vi kollade in i början av sommaren. Jag fick en hel del bra bilder och den blev väldigt lyckad over all! Alltså ni ser ju bara hur otroligt fina dem är?? Själva vigseln var så otroligt vacker och efter att ha gratulerat brudparet rörde vi oss vidare till festligheterna. Supergod mat, otroligt sällskap, dans i massor och skönsång med tal - wow vilken otrolig kväll det blev!! Är så otroligt tacksam att ha fått vara med och fira samt föreviga denna dag. Jävlar vad magiskt. Dock så var jag absolut lite över mitt huvud med att både vara gäst och fotograf, även om det var otroligt roligt! Mycket press och mycket att göra, många folk att prata med och mycket i huvudet för att inte glömma bort något. Tänker inte heller på att mitt eget humör och energi drar mycket mer nu efter min utmattningsdepression och mitt sociala batteri tog väl slut där efter klockan 01 på natten. Festandet pågick dock sent och vi kom inte hem till hotellet förrens runt 05. Nog för att jag hade riktigt jäkla kul, men wow vad jag kände mig helt slut och matt. Så på söndagen rullade jag hem - helt slut, trött, lyrisk och spänd - för att börja ladda in lite bilder, lyssna på podd och fixa. Beställde sedan hem thaimat och la mig ner i sängen framför säsong 2 av netflix-serien CONTROL Z. Sen sov jag som en stock fram till klockan 11 imorse. Har ju semester igen men skulle ha jobbat idag, en kollega var dock snäll nog att ta passet så att jag kunde återhämta mig och sitta med mina bilder hela dagen. Guld!! Så nu pausar jag lite, kastar upp ett inlägg på bloggen och sen får vi se hur länge jag orkar hålla på. Mycket bilder togs, det ska sägas haha. Puss på er, hoppas ni alla haft en otroligt fin helg!! Vi hörs och ses!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åhh vilka underbara bilder

2021-08-10 @ 16:59:18
URL: http://Jennybjerkevall.blogg.se
Postat av: Pauline

vad roligt! :)

2021-08-11 @ 19:01:57
URL: http://lillafrokenhurtig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0