hold my beer, I'm raving

 
Ännu ett shit-post-inlägg från en amazing helg!! Det var dags för födelsedagsfest och Thea, Simon och Fredrik har fyllt år samt Elins som är up and coming. Detta år har de styrt ihop ett secret-theme-party och vi alla har fått 1 av 4 teman som födelsedagsbarnet bestämt. Jag fick Theas lag och vi hade temat RAVE. Övriga teman var emo, flower power och reasons to celebrate. Vi hade tävlingar (lag theaquila vann iår igen!!), det delades ut bästa utklädnads pris i varje kategori (vem vann av oss om inte sara fucking thorin?? kolla på henne??) och vi dansade, snackade skit, shottade och öppnade presenter. Elise skulle hjula och råkade backa ner och ramlade i en damm?? Jag och Elin (lite David) (kanske) vann vår viktigaste beerpong match, Anna ramlade ner för en trapp och styrde korv. Efter att ha pratat om livets alla problem, dansat till alla våra bästa låtar och spelat mer beerpong så insåg vi att klockan var 5?? Och sen slutade det med att vi alla kom i säng runt 07 på morgonen. Pelle mådde p och finaste Mazarin sov bredvid och vaktade honom hela natten. Vaknar sedan av denna syn av Ronja i mina rave-brillor som är det värsta jag sett?? Efter lite frulle och bakismisär rullade vi förbi MAX, köpte lyxshake och sen hem igen. Jag har sovit i typ 12 timmar och är mer i misär än igår - mest för att sista semesterveckan är slut och jag måste jobba igen. Dessutom bitter för att jag blev riktigt piss-sjuk från andra vaccinet och förlorade två semesterdagar?? Inte okej?? Aja, here for a good time not a long time. Livet fortsätter!! Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Sharon

ÄLSKAR hur du alltid lyckas förmedla fest-känslor genom dina bilder!! och Mazarin på sista bilden??? olagligt söt

kram

Svar: hahah men åhh tack !! och JAAA hon är omöjlig att inte ge godis när hon ser ut sådär haha 😍
Josäfin

2021-08-17 @ 17:55:49
URL: http://leggohouse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0