if you wanna be my baby, get ready for some bullshit

 
Nej men tiden går så fort och jag har så mycket att göra?? Herregud. Helgen började iallafall med att jag jobbade kväll i fredags och sen följde en lugn kväll för att försöka vila upp mig till morgondagen. Då var det uppe med tuppen och iväg för bröllopsfotografering!! Frida & Joakim bjöd på ett otroligt (!!) bröllop och var så glad att fått vara med och föreviga detta. Blev bjuden på middag och att stanna kvar till festen men tänkte kasta in handuken tidigt då jag var så otroligt trött. Hade dock så jäkla roligt att jag inte kom iväg innan halv tolv, då jag mötte upp mina kompisar som var påväg på fest. Blev från champagne, finkläder, dans och bröllopsfeeling till efterfest med mitt klunga av kaos, vodkashots och bowlingskjorta - samt en hemgång (med avstickare till mc donalds som ändå var stägnt) som hade mig och Elin rulla in i min soffa klockan 07 på morgonen. Wow. Söndagen var jag trött men taggad på skaldjur och mys hemma hos mamma och pappa. Denna vecka har jag bara jobbat, sovit och börjat kolla igenom och redigera bilder ifrån helgen. Har liksom två heltidsjobb at the moment?? Imorgon är jag iallafall ledig och ska endast ha sovmorgon, vara hundvakt och fixa med bilder tillsammans med någon spännande podd. Längtar inte efter något mer ??? Aja, fyfan vad fin helg. Hoppas allt är bra med er! Vi hörs, vi ses - kram på er!!

Kommentarer
Postat av: johanna

Vad roligt att fotografera på ett bröllop <3

Svar: det var det verkligen 😍
Josäfin

2021-08-25 @ 16:03:59
URL: http://www.nouw.se/johannna
Postat av: Amanda (Swedish Passport)

Åh så många fantastiska ögonblick du förevigat! :D

Svar: TACK 😍
Josäfin

2021-08-27 @ 11:02:05
URL: http://swedishpassport.com
Postat av: Marie

Ohh så fina bilder från bröllopet =D

Svar: men TACK :D
Josäfin

2021-08-27 @ 16:44:53
URL: http://sweetwordsbymirre.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0