it's never easy to be different inside but when you don't give a fuck, it's just like riding a bike

 
Nej men hörrni, vilken jävla helg?? Har faktiskt haft riktigt otroliga helger i rad nu, liksom om ett gott skratt förlänger livet har jag samlat ihop minst 100 år i övertid denna sommar. Min mobil har ca 700 bilder att gå igenom och jag har prioriterat sömn och RuPauls Dragrace Allstars så kommer ett uppdaterings inlägg snart!! Men tro oss, om vi har skrattat. Snittat på 4 timmars sömn per natt, slaktat x antal med sprit och shots (och fkn ölflak med blågul & millenium???) och ätit världens stökigaste tacos (tack mammis eddie & david - vi var absolut för onyktra för att ta tag i maten hahahah). Vi har slipat på våra dirty dancing lyft, tävlat, badat i soluppgången, haft musikquiz till 06 på morgonen, spelat mörkerkubb, SKRIKsjungit hela natten lång och kastat tärning. Ska också sägas att jag, Pelle och Elin är obesegrade i kubb. Fyfan vad livet är så jävla bra när jag är med er. Så kram på er, nu måste jag till jobbet och slakta en vecka innan det vankas en vecka till semester. Uppdatering kommer när jag lever, kram !! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0