losing you is easier than lying to myself that you love me

 
Måndag igen efter en vecka av att försöka återhämta mig ifrån födelsedagsfiranden och sömnbrist. Om jag lyckats? Nja. Blev ändå jobb alla dagar utom lördagen och sen lite fotojobb på fredagen innan jag plockade upp hunden och åkte hem. Sen kväll framför datorn innan jag myste ner mig med hunden. Blev inte många knop gjorde på lördagen och eftersom att jag hade hunden blev jag snart inställd på hemmakväll men fick en spontan-inbjudan till Wilma och Robin. Så vi snackade skit, lyssnade på musik och drack bubbel. Söndagen jobbade jag istället för Sara, lämnade av hunden och stannade uppe alldeles för sent framför serier. Annars har veckan bara bjudit på sega dagar, boxning med sällskap och sen vart det julbord på Kajplats i västerås med mamma, syrran och Åsa. Fin vecka ändå. Nu rullar vi in på sista veckan innan julveckan. Idag har jag varit ledig och försökt sova utt och försöka vara lite kreativ med ta självporträtt. Imorgon blir det träning och troligen full fart på jobbet. På torsdag blir det nya Spiderman på bio (omg!!!) och på lördag lilla-julafton med kusinerna. Japp, och där har vi december hörrni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0