well, if you're a hater then hate the creator; It's in your image I'm made.

 
Denna vecka har bara positiva-vibes och rullar på i rasande takt. Imorgon är det redan fredag och denna helg ska vi fira först Ronja med dans hela natten lång och sedan Sara på lördagen med glittertema och shots. I måndags gjorde jag ingenting hemma, så skönt efter att de senaste två rensat och röjt i hela lägenheten. Tog sovmorgon, kollade serier och försökte få en någorlunda bild på nyaste tillskottet på armen. Finns video på instagram för er som vill se bättre! Tisdagen bjöd inte på någon boxningsträning i och med att båda tatueringarna ska få läka lite, så istället blev det saffransrisotto och sen bäddade jag ner mig i sängen framför 911 hela kvällen. Onsdagen var det jobb hela dagen och dessutom Saras födelsedag! Så vi firade med att lalla på jobbet och att få present. Idag har jag varit Mazarinvakt och varit ute och kasta boll i snön. Sedan har vi bakat rocky roads med julmusik och hon har blivit så illa tvungen att mysa med mig framför sista avsnitten av Ted Lasso. Ikväll är planen att försöka somna i tid så att jag är redo för helgens festligheter, den som lever får se om jag lyckas. Kram på er och hoppas ni får en superfin fredag i december-mörkret! Om det inte är på topp rekomenderar jag att kidnappa en hund och att ni börjar se på Ted Lasso för wow hörrni?? Guld!!

Kommentarer
Postat av: Amanda (Swedish Passport)

Så härliga bilder, och så himla kul med nya tatueringen! Ser superfin ut :)

2021-12-03 @ 17:42:24
URL: http://swedishpassport.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0