it's got out of control, I've gotta start rebuilding my soul.

 
Nej men den här veckan?? Vad händer ens? Fredag redan?? Samtidigt äntligen!! Nej men har verkligen bara jobbat och sovit hela jäkla veckan ut. Helgens brunch har satt sina spår helt enkelt, min hals skrattades ju sönder (om ni undrar hur kul vi har) och sen när jag totaldäckade natten till måndag så vaknade jag och insåg att sovit med öppen mun - jahapp. Så min hals mår ju skit fortfarande för att den är så irriterad. Så har kurerat min stackars hals med varmt te, fishermans och massor med sömn samt massor av avsnitt av Cobra Kai. Undantag för att  äta smörgåstårta hos mormor - bästa som finns! Men igår slutade jag tidigt och spenderade lite tid hos Jennie, barnen och deras nya valp Lovis! Så kameran var med och det kommer lite bilder inom kort. Sen ikväll kommer Evelina äntligen och hälsar på!! Fyfan vad jag saknar henne, livet har verkligen kommit emellan i typ två års tid så nu jävlar är det på tiden!! Så är nog lite off bloggen denna helg (inte för att en varit så bra på att blogga senaste helgerna ändå eftersom att jag varit bakis eller full heh men aja). Så japp, nu ska vi bara kötta igenom denna jobbdag. Otroligt otaggad ska ni veta. Knäcker en celsius i bilen och ser fram emot ännu en ledig helg med otroligt sällskap!

Kommentarer
Postat av: Anita

Ha en mysig helg nu!! :)

Svar: 😍😍😍
Josäfin

2021-02-13 @ 08:29:36
URL: http://https://siliiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0