my girl evelina was in town och helgen var otrolig!

// häng hos ronny & anti // hundpromenad i solen // tacos, bubbel och mello // deeptalk och hundmys // finfrulle innan dagsfylla //
 
Nej men ännu en gång - vilken helg!! Alltså jag har haft så jävla fin start på hela jävla året?? 2021 har bara levererat guld i helgväg. Denna var som sagt inget undantag då Evelina och lilla vovven skulle komma upp!! Så vi har druckit vin, catchat up med vad som händ under dessa två (!!) år som vi inte kunnats ses! Fy så fint, saknat denna tjej enormt mycket och har skrattat något enormt denna helg. Vi beställde hem sushi och efter att ha snackat skit ett tag gick vi hem till Ronja & Anti för att dricka mer vin och snacka skit. Någon tequila senare rullade vi tillbaka hem och snackade sent in till natten. Efter att ha fått gosa med Ejli hela natten (förlåt men världens mysigaste hund?? är så kär, aldrig mött en hund som varit så gosig så har ju levt drömmen hela helgen) så väckte hon oss alldeles för tidigt. Så vi käkade frulle, kollade på Eurovision filmen i soffan och sen mötte vi upp Thorins och Elin med vovvarna och gick på promenad i solen. Så mysigt, perfekt lördagsaktivitet för trötta oss. Vi svirade sedan om och styrde tacos med Elin och Fredrik innan vi poppade bubbel och startade mello. Otroligt glow up från första omgången?? Oscar Sia och Ani var fan en otrolig programledar kombo, blir nog svårt att toppa iår! Bjöd på otroligt många skratt, sen var ju inte bidragen fy skam heller. Men vi måste snacka om Patrik Jeans rån på en finalplats?? En av de bästa låtarna i mello typ ever and you did him this dirty?? Otroligt kränkta var vi, så vi shottade upp en sours och fastnade nedbäddade i min säng och kollade på massa gamla bilder, snackade skit och tindrade åt Fredrik. På söndagen segade vi oss upp, kollade på film och sen var det dags för Evelina att börja rulla hem igen eftersom att det är en bit att köra. Så efter stor kram och löften att ses igen SNARAST så städade jag upp, gjorde pocherade äggmackor och var redo för en chill söndag. Gick sådär när Thea skrev att jag skulle dit och supa. Tackade nej iom att min hals m å r så jävla skit. Alltså jag låter som en grabb i värsta målbrottet och borde verkligen vila den för att kunna prata på jobbet. Sen sa Thea att sprit hjälper halsen och jag kom på att fuck mitt jobb så svirade snabbt om, plockade ner en bubbel i väskan och gick över för GALENTINESDAY. Shots, mimosa, riktig bangers musik och bara full on fucking feeling ourself (mina vänner var ju s e x och jag var ju en turist på mallis då men hahaha) denna söndag. Så otroligt avslut på en otrolig helg. Innehöll allt jag vill ha en helg plus ännu mer love for my long lost sister som kom upp och förgyllde kalla februari. Fyfan, är så otroligt lycklig att ha dessa människor i mitt liv. Finaste jag har, exakt varje dag. Puss på er, hoppas ni hade en fin helg och alla hjärtans dag fina ni. ♥

Kommentarer
Postat av: Caroline

du hittar alltid på så roliga saker !:D

2021-02-15 @ 17:33:33
URL: http://carro93.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0