recap på veckan fredag till ära

 
Veckans Humör: Har varit rätt seg och trött, allt jag vill är att inte jobba och dricka vin. Är väl mitt mood typ varje dag dock, glömt hur man inte känner sig helt död varje dag?? Eller vilja sluta på mitt jobb varje dag?? Eller vilja dricka vin varje dag?? Skämt åsido, men orimligt otaggad på jobb imorgon men otroligt taggad på mellokväll på lördag.
 
Veckans Helgplaner: Förutom att jobba typ 20 timmar fredag och lördag har jag festliga mello-planer på lördag!! Mello har verkligen varit högt och lågt iår?? Vill ju att Oscar och Anis ska få programleda hela skiten nästa år, men imorgon lär det bli lite fest igen med Pernilla Wahlgren i fronten. Hur som ska det drickas massor med vin och tequila. Vad tycker ni om årets mello?? 
 
Veckans Mat: Gjorde en redig svamprisotto med kantareller, grönkål, champinjoner och massor med parmesan - yum!! Plus fick med räkmacka hem av mamma på onsdagen - utöver det har det inte varit mycket att hänga i granen på matfronten. Brände mina mackor igår morse och åt fryspizza i tisdags istället för att göra matlådor.
 
Veckans Bästa: Nej men snälla, min boxning har börjat igen!! De hade först corona-stopp och sen endast fys men har nu börjat köra igång med mits-träning igen. Så wow så härligt att börja komma igång igen, liksom 4 månader sen sist typ?? Min kondis har ju liksom flytt till nordkorea under denna tid japp. 
 
Veckans Sämsta: Lite nya restriktioner i veckan, förhoppningsvis sista nu innan det kanske lättar och vaccinet börjar göra lite verkan. Men detta betyder munskydd på jobbet och visiren tog slut innan jag och Andrea dök upp - vi fick rocka blåa engångs-skydd. Inte så att jag egentligen har något emot masken men det stör ändå lite när 90% av folk som kommer in och handlar inte har det eller ens vet vad avstånd är. Men det värsta är givetvis att detta inte går ihop med butikens alla anställdas koffeinberoende haha.
 
Veckans Serie: Sara har fått mig att kolla på SUPERSTORE och omg vad man kan relatera. Den utspelar sig i en butik och är otroligt rolig - tips tips!! Och vill nån skapa en reality om ICA Örsundsbro hit me up. I veckan blev jag skälld på av en tant som tyckte att jag körde ner varorna på fel sida av bandet - nu måste ju hon som riskgrupp stå närmast gången och stressa!!!!! 
 
Veckans Mysigaste: Ja inte att vakta Mazarin iallafall, försökte mysa med henne men hon skrek som om jag mördade henne. Förvånad att grannarna inte ringde polisen. Allt hon ville var att kasta boll, lägga sig ner i leran och äta ost. Kan relatera på det sista ändå.
 
Veckans Produktiva: Har igår dammsugit och tvättat två (!!) tvättar!! Otroligt för att vara mig, hatar ju att tvätta. Kanske märks iom att jag bor själv och behövde dra två tvättar när jag hela veckorna har samma kläder till och från jobbet och jäkla ica fleece 5 av 7 dagar. Men japp, det var väl det. 

Kommentarer
Postat av: lisa

Vilka härliga bilder. Svamprisotton ser verkligen jättegod ut :)
Mazarin är så underbart söt :)
Kram

Svar: visst är hon ???? så himla go :D
Josäfin

2021-02-26 @ 07:48:55
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se
Postat av: Carro

Mysigt med mellomys och håller med om att Oscar och Anis var grymma! 🥰

2021-02-26 @ 07:53:57
URL: http://Nouw.com/carroat
Postat av: Linnéa

Eller hur, man kan ju bara älska pasteller ⭐️ Framförallt byxorna ja köpte ❤️

2021-02-26 @ 08:45:25
URL: http://https://nouw.com/linnealiebig
Postat av: Malin

Håller sååå med, Anis och Oscar var överlägset bäst i år!! Kram ❤️

Svar: håller helt med !!! :D
Josäfin

2021-02-26 @ 08:56:23
URL: http://happym.se
Postat av: Beatrice Jakobsson

Underbart att boxningen börjat och hur underbar lät inte maten?! 😍😍

2021-02-26 @ 10:48:55
URL: http://beattriicee.se
Postat av: Mirre

Det lätt jättegott och så fina bilder i inlägget

2021-02-27 @ 09:32:34
URL: http://sweetwordsbymirre.com
Postat av: s i m o n e [anotherday photos]

kul "lista". Jag lånar den till min blogg ;)
Söt hund för övrigt och väldigt instagramvänliga bilder!

2021-02-27 @ 22:12:56
URL: http://anotherdayphotos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0