världens finaste födelsedagshelg

 
Nej men vilken jävla helg!! Trots ca 10 timmar på jobbet både fredag och lördag så har helgen flygit fram och varit en helt perfekt födelsedagshelg. I fredags firade jag med familjen hemma hos mig och bjöd på middag. Vi snackade skit, åt gott och firade mina snart 26 år på denna jord. På lördagen kom mormor förbi med tårta på jobbet, så vi alla varvade kassajobb och matkoma efter all gräddtårta (olof spräckte till och med byxorna när vi skulle hem, skyllde allt på tårtan!). Kvällen spenderades sen hemma hos Ronja och Antionio med snacks, mat och myskväll framför ett gäng filmer. Efter att klockan slagit tolv fick jag skönsång och efter sista filmen promenerade jag hem. För någon vecka sedan fick jag ju en lapp i brevlådan att jag skulle vara redo kl 12.30 för okänd aktivitet och 12.30 på söndagen blev jag sedan upplockad av mamma och pappa! Vi drack bubbel i bilen (inte pappa som körde då såklart haha) och tog ett stopp hos mormor och morfar med mimosa (och en shot heh, ändå min födelsedag!). De hoppade sedan in i bilen med oss och vi tog oss till Kajplats 7 för brunch där vi mötte upp Louise! Massor med vin, massor med god mat och massor med skratt följde innan stackars pappa fick köra hem oss igen - något onyktra. Payback från vårt julbord när jag fick köra hem dem alltså. Hyffsat trött och väl hemma myste jag ner mig framför lite serier i sängen innan jag somnade i hyffsad tid. Så födelsedagshelgen får absolut högsta betyg!! Wow, vad tacksam jag är för alla dessa människor i mitt liv, guld värda alla dagar i veckan ♥

Kommentarer
Postat av: My

Sååå himla roligt!!! Det var du värd <3

Svar: meeen ♥♥♥♥ tack :'D
Josäfin

2021-02-02 @ 10:43:58
URL: http://mynordqvist.se
Postat av: Annie - Stora Små Äventyr

Vad härligt det verkar ha varit :)

Svar: TAAACK :D
Josäfin

2021-02-03 @ 14:43:32
URL: http://biglittleadventures.se
Postat av: Anita

Härliga bilder!! :D

Svar: tackar :D
Josäfin

2021-02-08 @ 07:31:04
URL: http://siliiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0