I know my love should be celebrated but you tolerate it

 
Nej men 2021 rullar på, rätt så skit men det rullar ändå. Nej men har mått så piss den här vintern överlag, fyfan verkligen legat i sängen hela helgen och bara ätit skit för att jag inte är sugen eller pallar laga mat. Så japp, har inte haft min bästa start på detta år utöver ett fantastiskt nyår och världens mysigaste bakishäng dagen efter. Men igår så kände jag mig lite mer levande på jobbet och sen på kvällen hamnade en spontant hemma hos Thea och drack vin, gosade med Maz och kollade på naked attraction (legendariskt program, har ni inte sett alltså hahaha SJUKASTE). Så behövligt med lite fulhäng, skratt, mys och några glas vin såhär en sliten tisdag. Så förhoppningsvis kommer det vända lite nu, har liksom inte tid med samma skit som hela fucking 2019-dippar igen. Utöver det har jag inte gjort mer än att äta tacos, jobbat och nu ska jag bädda ner mig till sista avsnitten av Hem Till Jul säsong 2 (har ni inte sett denna serie vad gör ni ens med era liv, säsong två är otrolig!!) innan vi ska kötta igenom sista två arbetsdagarna för veckan. Är i orimligt stort behov av sovmorgon för någon som legat i sängen fredagkväll till måndag morgon men what to do. Vi går åtminstonde mot ljusare tider!! Både bildligt och bokstavligen talat. Hoppar eran 2021 start varit fin, att ni vilar er i form och unnar er något ni är riktigt sugna på att äta i veckan! kram på er, och ta hand om er ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas du snart mår lie bättre! Och den serien är ju så mysig :)

Svar: ♥♥
Josäfin

2021-01-06 @ 22:46:04
URL: http://sarakarlson.blogg.se
Postat av: Marie

ja här rullar det på också och i olika lägen dag för dag. Det har varit lite sämre dagar nu de senaste av olika anledningar. Men nu går vi mot helg igen =D

2021-01-06 @ 23:25:33
URL: http://sweetwordsbymirre.com
Postat av: Carro

Hoppas allt vänder för dig snart! 🥰

Svar:
Josäfin

2021-01-07 @ 20:54:39
URL: http://Nouw.com/carroat
Postat av: Amanda (Swedish Passport)

Nej usch så tråkigt att höra fina du, håller tummarna för att det vänder för dig snart! :)

Svar: ♥♥
Josäfin

2021-01-08 @ 11:38:28
URL: http://swedishpassport.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0