I wanna tell you not to get lost in these petty things, your nemeses will defeat themselves

 
Veckan rullar på och inte mycket spännande har hänt än så länge, vilket är alldeles lagom eftersom att jag hade fullt ös hela helgen och inte somnade innan 02 en enda gång. Vi har fått lite sol, jag har ätit bra mat, inte stressat på jobbet (fuck mitt jobb 2021 går prima hörrni) och sen varit och pussat på ponnyn efter jobbet när jag kvällsfodrade med mamma. Torsdagen har jag verkligen bara chillat runt i myskläder och småstädat och fixat hemma. Julgranen fick flytta tillbaka in i garderoben och jag försökte styla upp tomrummet efter den, tror det blev lite mysigt iallafall! Så värt att bara vara hemma med en kopp te och inte ens lämna lägenheten när snön faller utanför (även om jag lär ångra mig när jobbet kallar och värmetimern inte är inställd haha). I helgen har jag inte mycket planerat, men förhoppningsvis blir det lite fotografering i stallet! Beroende på väder, underlag och kyyyyyla då, har ju blivit så galet kallt nu. Sen kanske lite bubbel mot kvällen. Men ah, hoppas ni alla får en supermysig fredag sålänge! Ta hand om er ♥

Kommentarer
Postat av: Sharon

åh hahahha dog för den andra bilden på Amigo!! är det ens lagligt att vara så söt??

Svar: Hahaha så jäkla modell!!
Josäfin

2021-01-15 @ 10:56:11
URL: http://leggohouse.blogg.se
Postat av: cassandra

härliga bilder :D

Svar: tackar :D
Josäfin

2021-01-15 @ 13:27:30
URL: http://cassandras.se
Postat av: Johanna Utterberg

Så härliga bilder och låter som fina helgplaner med fotografering och bubbel! :)

Svar: Så härligt :D
Josäfin

2021-01-15 @ 17:08:44
URL: http://johannautterberg.se
Postat av: My

Haaha när jag läste "julgranen ska flytta in i garderoben" funderade jag seriöst i några sekunder varför du skulle barra ner där inne. Innan jag koppla att det är en plastgran hahaha smartast

Svar: hahahahaha nejdå sparar äkta granen och klistrar ihop sen till nästa år xD
Josäfin

2021-01-18 @ 18:46:43
URL: http://mynordqvist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0