forever that girl that gets really excited when the sky is in pretty colours

 
Nej men sommar idyllen som denna helg har bjudit på!! Men ni ser ju?? Tequila har druckits, det har hoppats från en traktorskopa ned i en pool, vi har druckit vin och klappat hästar och det har skrattats. Fyfan vad fint hörrni. I fredags drog jag över till Thea och Sara efter att ha stägnt på jobbet för att dricka vin. Det dracks absolut också en jävla massa tequila och sprit, samtidigt som vi pratade om vår stuganhelg denna vecka och drog hem typ klockan två. I lördags tog jag sovmorgon innan jag fräschade upp mig, fixade lite grilltillbehör och sen drog vi iväg hem till Elin för sommarfest. Landetidyllen plus vin och ett jävla härligt gäng i vanlig ordning blev till en panghelg. Fyfan vad orimligt lycklig en kunde bli av att nattbada och vara idioter i sommarnatten. Sen är ju Peter en otrolig stjärna som körde hem oss. En var ju lite sliten på söndagen om vi säger så. Blev en lyxshake i bilen påväg till föräldrarna sen och vi käkade räkmackor och hängde vid poolen. Så avrundade vi helgen med att sega i sängen och äta chips framför ett nytt avsnitt av EVIL. Jävlar var fint hörrni, hoppas eran helg bjudit på fint väder och good vibes! Denna vecka ska jag göra allt i min makt för att vila upp mig inför helgens stuganweekend - blev ju inte mycket vila denna helg om vi säger så. Puss på er !! 

Kommentarer
Postat av: Ida

Nej men heeeelt underbara bilder!! Åh så roligt!!

2021-07-28 @ 14:04:43
URL: http://idanilssonphoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0