the world is owned by maniacs so I'm making art, I'm going hard, I'm taking names, acting insane, breaking guitars

 
Nej men denna morgon är en blandning av "nej men gud, redan fredag!!" och "TACK GODE GUD FREDAG!!!". Första veckan efter semestern lider mot sitt slut och låt oss bara säga att min kropp är så mycket kvar i semestermoode att jag fått fucking RYGGSKOTT av att kliva ur sängen?? Mvh kan knappt gå?? Vad bra? Nej men är bara bli sjukpensionär nu. I tisdags hängde David med på boxningspass, kände liksom träningsvärk i benen redan påvägen hem?? Jävligt roligt dock. Och svettigt, var mer svett än människa. Men annars var det bra - tills jag vaknade på onsdagen och reste mig ur sängen, kom halvvägs upp och sen tog det stopp. Mitt första ryggskott, jajamän. Vad fint. Tacksam att Emilia skötta det mesta på golvet på jobbet så jag bara kunde sitta mig i kassan och tycka synd om migsjälv. Lite bättre igår och idag but still - jag rör mig inte fort om vi säger så. Men igår myste vi ner oss i min soffa med chips, dipp och sista delen av netflix Fear Street serie. Stark rekomendation!! Är en skräckfilm med 3 delar som är ute nu, lite 80-tals slasher känsla och väldigt spännande! Imorgon blir det ännu en sommarfest hemma hos Elin - fyfan vad fint! Men först ska jag ta mig igenom denna jobbdag, fyfan kan man ta med spikmattan till jobbet? Ska absolut tvinga alla sommarjobbare att göra allt vettigt så jag kan sitta och blippa i kassan där jag rör mig så lite som möjligt. Trevlig helg på er hörrni!! Ta hand om ryggen!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0