always said I'd make better choices, searching for the antidote but I keep picking poison

 
Denna vecka än så länge! Solen skiner, har gosat med ponnyn, ätit mat, jobbat och boxats - heeeelt otippade kombination av saker i mitt liv helt enkelt, heh. Idag är jag ledig och det firade vi med en ordentlig sovmorgon innan jag städat lite hemma och sen varit iväg på ärenden. Leta upp ett exemtäcke till Amigo mot alla äckliga mygg och hittade massor på deras rea, sen förbi och köpa mat samt lite kryddor åt mamma. Veckans obsession har ju varit Love, Victor säsong 2 som jag avslutade med att gosa ner mig ordentligt i sängen igår med chips, popcorn och dipp inför sista två avsnitten. WOW!!! och HALLÅ!!! Vi behöver en säsong 3 typ nu?? Fyfan vad fint hörrni, men kommer ett inlägg på det. I skrivande stund har jag håret fullt med färg som är redo att sköljas ut, sen kommer Thorins över för skräckfilm och mat. Hoppas eran vecka rullar på fint och att ni antingen njuter satan av vädret eller njuter satan av att vara inne och kolla på en riktigt bra serie eller film! Puss på er!!

Kommentarer
Postat av: Flisan

Första bilden såg väldig god ut hihi :D

2021-06-19 @ 15:16:12
URL: http://serietjejen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0