en midsommardröm

 
Vilken fantastisk midsommar helg jag haft hörrni!! Att inte behöva jobba i lördags var ju guld och midsommaraftons jobbdag gick relativt smärtfritt den också. Klockan 16 stängde vi igen butiken och jag tog bilen upp till Elins midsommarfirande. Thea fyllde år och jag hade givetvis haft tequilan på kylning för att starta kvällen med! Svirade om, fräschade till mig och sedan var vi redo att fira in ett fantastiskt midsommarfirande. Det bjöds på musik, shots i massor och grillat. Kameran gick varmt, vi spelade kubb och vi skrattade tills halsen värkte. Världens bästa (och stökigaste) gäng!! Snapsarna delades ut och sent in på kvällen styrdes det mörkerkubb och vi snackade massor av skit samtidigt som vi slogs med myggen. Sent in på natten vandrade jag och Felix hem till mina föräldrar (Elin & Ronja hade släpat hem Antonio dit några timmar innan då lille Anti hade tagit en och annan snaps för mycket heh) och sov över där för att slippa ta bussen hem. Dagen efter väckte vi upp Anti som förvisats till friggeboden medan Elin och Ronja tydligen haft efterfest med min pappa i vinkällaren. Vi piggade på oss och sen efter en tripp till donken och ica rullade vi hem till Elin för att mysa i solen och se hennes hus på gården hon flyttat in i - vi har absolut klagat på att vi aldrig får komma och hälsa på men 5 minuter efter vi kommit dit ska jag öppna en flaska bubbel som smäller av rakt upp i taket (!!). Men vi myste ute i solen, gosade med hundarna, grillade och myste till sist ned oss i soffan framför en skräckis. Thea körde sedan hem oss och jag sov i typ 11 timmar. Denna söndag har segat sig fram ordentligt tills vi skulle ut till föräldrarna på sen-eftermiddagen. Mormor har fyllt år och om det ska firas!! Vi åt smörgåstårta, spelade kubb, myste och delade ut presenter (Loijsan & Wille outshinade dock min presnt med fkn surströmming som var det finaste hon fått haha). Efter att ha snackat lite skit rullade jag hem igen, köpte med jordgubbar och i detta nu sitter jag och fixar ihop lite bilder samtidigt som jag lyssnar på Benjamin Ingrossos sommarprat. Strax häller jag upp jordgubbarna och ska bädda ner mig framför senaste två avsnitten av Loki. Imorgon jobbar jag som vanligt, 15-20 och sen har jag semester!! Denna semester har jag fuckat up lite och jobbar fortfarande alla mina dessa måndags pass i 3 veckor, men kommer unna mig så sedan i augusti när jag har en vecka till semester utan att ta ut extra mycket semester. Men för nu inväntas vecka ett av semester, fyfan vad fint det ska bli. Jag menar, den började inte direkt dåligt om jag får säga så?? Otroligt vilket jävla kalasgäng jag har ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda (Swedish Passport)

Men alltså åh så härligt att du fick en fin midsommarhelg! Låter ju verkligen som att du haft det så kul :)

Svar: 😍😍😍
Josäfin

2021-06-29 @ 11:18:29
URL: http://swedishpassport.com
Postat av: Linnea

Vilka härliga bilder! Ser ut som ni haft det supertrevligt :)

Svar: Det hade vi!! 😍😍
Josäfin

2021-06-30 @ 18:52:59
URL: http://linneakinis.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Åh vilken härlig midsommar!

Svar: det var det verkligen 😍😍
Josäfin

2021-06-30 @ 21:00:48
URL: http://devote.se/isabellestromberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0