GLAD MIDSOMMAR

 
Nej men lite bilder ifrån i onsdags när jag fick träffa Sebastians lilla Mazurek!! Han är en adoptionshund från hundar utan hem och nu när han fått landa lite så åkte jag förbi efter jobbet och så tog vi en supermysig promenad i sommaridyllen. Vill ni följa Zurek så kan ni följa Sebastian på instagram HÄR - men ni måste hjälpa mig hetsa honom att lägga upp mer?? Vi hade iallafall en supermysig promenad med otrolig solnedgång. Mutade Zurek med kötbullar och sen på kvällen vågade han sig fram och sitta vid mig så att jag till och med fick klappa lite. Aldrig varit så hedrad!! Hängde kvar ett tag hemma hos Sebbe sen innan jag rullade hem allt för sent, åt chips och dipp till middag och sen somnade som en sten. Goals onsdagskväll ändå!! Hundar är det finaste vi har.
 
 
Midsommar grabben ute på promenad!! Haha nej men att jag försökte göra en "krans" till mos som jag ville ta bild med? Absolut en B version där jag bara sticker in blommor i nackstycket på grimman men aja. Spontant ska det vara!! Vi gosade och sen tog en väldigt chill promenad efter att jag slutat jobba. Equi var ute igår och han fick en redig behandling då han satt fast lite i bäckenet, så vi tog en väldigt lugn eftermiddag. Sen när jag väl kommit hem segade jag mig igenom hela eftermiddagen innan jag tog tag i mitt liv på kvällen och hängde tvätt, packade till midsommar, laddade in bilder ifrån igår och sen gick och la mig i hyffsad tid. Idag står midsommar och knackar på - jag jobbar fram till fyra och sen jäklar ska det firas!! Firar ju typ in semester också, dubbelt firande helt enkelt. Plus jobbar inte lördagen som jag alltid gör?? TRIPPELT FIRANDE!! Hoppas ni får en otrolig midsommar och att den bjuder på fint väder, bra nubbe och massor med mys. Puss på er, ta hand om er, vi hörs efter helgen!! ♥ 

Kommentarer
Postat av: Sebbe

Alltså så fina bilder!!! Vi måste så passa på att fota massa mer så jag får lite hjälp med bilder att pumpa upp på Instagram 😂

2021-06-27 @ 23:10:23
URL: http://sebbestil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0