I need to make a few mistakes and probably make 'em all again

 
Snabbrepris på förra veckans torsdag till fredag och denna veckas slitna dagar. Skräckfilms häng med Thea och Mazarin efter att vi sugit in sista solen på balkongen. Vi såg filmen RUN (bc Sarah Paulson heh) och den var faktiskt mycket sevärd! Bra skådespel, bra spänning och lite plottwists. Vi rekomenderar! På fredagen lämnade jag mina fynd ifrån hööks i stallet innan jag och Sara rullade in på jobbet. När klockan väl ringde för hemgång så blev det drinkkväll på balkongen hemma hos Thorins med pizza, skitsnack och hårfix - Saras skulle färgas och mitt skulle klippas! Jag drog dock hem i rimlig tid i och med att vi skulle fira Ronjas examen, och vidare om helgens firande har ni redan hört om. Igår lunchade jag sushi med mamma, pussade på Tindra, drog på boxningspass och sen avrundade kvällen med burgare och annat gott framför Lucifer. Har så mycket serier som går nu och så lite tid??? Liksom två avsnitt kvar av Lucifer nu, några avsnitt av The Bold Type, Loki, en halv säsong Handmaids Tale och sen har ju både Genera+ion startat igen och ELITE har droppat en ny säsong??? HAR SÅ LITE TID !!!! Säkert missat nån jävel också?? Måste börja hålla en bättre lista? Kommer liksom massor av nytt jag vill se också? Så regniga dagar på semestern är absolut räddade, men just nu blir det bara en sliten dag på jobbet igen. Kram på er, jobba på i värmen hörrni!! Semestern är (förhoppningsvis) runt hörnet!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Men jag döööör vilka härliga bilder ❤️

Svar: taaack 😍
Josäfin

2021-06-23 @ 20:14:50
URL: http://https://www.happym.se
Postat av: Amanda

Kan tipsa om appen tv time för att hålla koll på serier. Man lägger in alla serier man kollar på/vill hålla koll på och den säger till när det kommer nya avsnitt. Älskar den ^^

Svar: åh tack för tips !!
Josäfin

2021-06-23 @ 21:58:43
Postat av: Julia Svensson

Åh så himla fina bilder!!!

Svar: 😍😍
Josäfin

2021-06-24 @ 19:10:41
URL: http://juliasvenssons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0