you've always had the worst timing and I've had a thing for all-nighters

 
Startar detta inlägg med en liten bild-dump ifrån helgens roligheter, i övrigt har det bara jobbats. För att starta med fredagen så blev det först en tur till stallet och en promenad med Amigo. Efter lite gos och häng under månen hoppade jag in i bilen och rullade hem, bara för att dra vidare till Thorins för spelkväll. Vi spelade Little Nightmares två och var givetvis tvugna att spela klart, så att komma i säng klockan tre var väl inte helt optimalt när du ska upp och jobba. Som tur är så är en ju van så klockan 07 ringde klockan och klockan 08 knäckte jag en celsius och plockade upp Olof. Dagen rullade på rätt så smidigt och när den äntligen var slut så blev det Spicy Hot och filmkväll hemma hos Ronja och Antonio. Så thaimat, skitsnack, snacksbuffé och BÅDE She's The Man och IT: Chapter två på tv:n??? Otrolig lördag må jag säga. Söndagen bjöd på noll action utan bara att jag låg i sängen med mensvärk och käkade chips framför en binge av Ginny & Georgia. Och sen var helgen slut, ny vecka har startat och jag är så j ä k l a trött. Men för en gångs skull har jag ju faktiskt kort-vecka inför påsk. Brukar alltid åka på att jobba alla dagarna, men nu slutar vi tidigt och har ledig helg! Skål för det hörrni, nu knäcker vi en redbull och skallar dagen!! 

Kommentarer
Postat av: Monika

Fina bilder

Svar: tack :DD
Josäfin

2021-03-30 @ 07:13:50
Postat av: Malin

Men åh så mysigt med både filmkväll och spelkväll ❤️ Kram

Svar: men visst?? SÅÅÅ mysigt !!
Josäfin

2021-03-30 @ 08:07:58
URL: http://happym.se
Postat av: lisa

Härliga bilder. Älskar film och spelkvällar :) Länge sedan vi hade det nu men det måste jag fixa :) Kram

Svar: är ju såååå mysigt !! :D
Josäfin

2021-03-30 @ 08:12:58
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0