I'm a safe bet, but you get intrigued by uncertainty and mystique. Was I stupid enough to believe you would change that for me?

 
Sååå i fredags kom jag hem från jobbet, öppnade en påse chips och fastnade på "how to cut and serve every cheese" på youtube innan jag somnade tidigt. I lördags körde vi jobb, secondhandrunda och vinkväll hos Anti innan vi avrundade natten i donken-driven som jag gick igenom med vinduk och vinglas. Japp, är väl balans i livet om något?? Jokes aside, otroligt härlig lördag! Det bjöds på fint väder och jag plockade upp Fredrik efter jobbet för lite secondhand (och en runda på IKEA). Jag fyndade lite ramar, en kruka samt en retrokamera - så film är beställt till sommaren nu!! Sen blev det en ny plastväxt plus en skål från IKEA. Sen blev det Spicy Hot och vin i mängder hemma hos Antonio. Mycket skitsnack, skratt och att Thea råkade putta mig från en säng så att hela jag blev täckt av vin - jävla tur man dricker vitt??? Avslutades med Anti och Stefan på promenad till MC Donalds innan jag totaldäckade i sängen framför youtube. En sliten söndag bjöd på långt bad, vinhuvudvärk, en promenad till Anti (glömde resten av min spicy hot ): haha) och sen hängde vi framför nya avsnitten av Handmaid's Tale medan jag laddar över bilder ifrån mobilen till datorn. Idag är vi inte mycket med produktiva men har iallafall kört en tvätt, gått upp i ok tid, gjort lunch samt matlåda och beställt hem film plus annat tråkigt nödvändigt till stora kameran, linsskydd och minneskort. Denna vecka har vi stägningsvecka på shemat - och helt ärligt låter lite sovmornar inte helt tokigt. Kram på er, hoppas er helg varit mys!! 

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Vad roligt att du fyndade en retrokamera. Kramis <3

Svar: men verkligen, älskar ju designen på den 😍
Josäfin

2021-05-10 @ 14:13:22
URL: http://starbys.se
Postat av: Annie

Så mysig helg! :)

Svar: 😍😍😍
Josäfin

2021-05-10 @ 15:56:47
URL: http://nouw.com/by_anniess
Postat av: Emilia

Men nej vad kul med en retrokamera!! Ser fram emot att ta del av de bilder som du ska ta med den. Kram :)

Svar: så kul!! måste bara få i filmen i den för är helt manuellt haha :'D
Josäfin

2021-05-10 @ 16:41:31
URL: http://nouw.com/emiliakarlsson
Postat av: Carro

De låter och ser ut som en galet rolig helg! 🥰

Svar: det var det verkligen 😍
Josäfin

2021-05-10 @ 20:01:59
URL: http://Nouw.com/carroat
Postat av: Johanna

Riktigt härliga bilder som liknar en rolig kväll ❣

Svar: 😍😍😍
Josäfin

2021-05-10 @ 22:05:49
URL: http://www.nouw.se/fantasyfoto

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0