PLAY JAJA DING DONG

 
Nej men mycket fint helg hörrni!! Fredagens jobbdag segade sig fram och till sist så fick jag åka hem för lite häng hemma hos mig. Styrde ihop en pasta alfredo med räkor och sparris och sen dracks det en hel del vin, bubbel, en och en annan shot medan vi snackade massor av skit, Perfekt spenderad fredag sådär innan en lång jävla jobbdag sen på lördagen. Oklart dock om jag övertänkt mitt nya lördagsschema eller om jag bara hade tur denna vecka då dagen rullade på ovanligt smidigt. Det var lagom med folk, bra kollegor och avrundades med att jag och Christina tog en snattare så pass att vi fick tillkalla polisen. Låter väldigt mer dramatiskt än vad det var - vi tog bara in honom på lagret, ringde chefen och inväntade polisen medan vi två snackade eurovision och snattaren mådde p. Klockan 21 satt vi bänkade framför ESC hemma hos Fredrik och käkade chips, poppade bubbel och drack mintu. Otroligt eurovision år ändå?? Inte för att produktionen var out of this world (även om Nikkie vad det) men ändå kul / bra / intressanta bidrag?? Normalt är ju iaf 25-35% av alla bidrag halvkassa ballader (gärna på hemma språket också så att man inte ens fattar om de sjunger om nå jättefint eller så). Bland våra favoriter var Litauen, Schweitz, Ukraina (hahaha), Italien, Island och Frankrike - en skaplig blandning helt enkelt. Alla i toppen var väl värdiga platsen, men enligt mig så länge leve glamrocken!! Tussen förtjänade dock en mycket bättre plats - nej men WOW vad han levererade! Otroligt, trist ändå att europa hatar oss för att vi är så bra. Kvällen rullade på sent in på natten och sen fick jag skjuts av Elin hem! Denna söndag har bjudit på sömn, mensvärk, promenad tillbaka till Fredrik för att hämta min bil och nu slöar jag framför youtube innan jag styr chips och dipp nedbäddad i sängen med nya säsongen av SPECIAL på netflix. Fantastisk helg hörrni; livskraftkontot är påfyllt till max efter två dagar av bubbel, skratt och en redig blandning av musik. Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Ariel C

Så fine bilder ❤️

Svar: 😍😍😍
Josäfin

2021-05-25 @ 13:07:57
URL: http://nouw.com/arielc

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0