valborg, finalborg & katastrofalborg - typ.

 
Nej men vilken otrolig helg hörrni!! Wow vad jag är död. Nu taggar vi thaimat och sen blir det serie, sova och tagga om till jobb imorgon (not). Men fantastisk start på våren nu, med firande hemma hos mina föräldrar. Vi styrde ihop brunch, spelade kubb, shottade en hel del i vanlig ordning och spelade kort. Även om vädret var kallt så värmde solen mot kvällen och vi chillade galet fram tills den gick ned och vi styrde ihop grillat. Jag spårade i mitt ansvar som matansvarig och vi alla fick matkoma delux. Kvällen var skitsnack, dans och dumma idéer (typ som att göra coffindance med fredrik av någon anledning??) innan mina föräldrar kom hem vid två och drog ner oss som var kvar i vinkällaren. Dagen efter städade vi upp, åt lite rester och sen blev det bakishäng hos Ronjtonio - vi måste ju passa på när Ronja är hemma ifrån sista praktiken! Vårat älskade Spicy Hot var dock stägnt och vi beställde tillslut MAX medan vi kollade vidare på vårt Marvel marathon i kronologisk ordning. Tre filmer senare så kastade jag in hundduken för att fräscha upp mig och försöka sova ikapp lite inför idag - då bjöds det nämligen på mer mimosabrunch då vi skulle överraska syrran! Hon fyllde ju år i fredags, så vi styrde ihop en brunch med några nära vänner, lekar och bubbel. Otroligt avslut på denna helg! Nu är thaimaten en kvart bort (japp har absolut haft abstinens sen spicy hot blev inställt) och jag tänker binga Shadow And Bone på netflix. Imorgon ska ryggen knäckas ut och sen blir det jobb, jobb, jobb. Men vad gör det när våren kikar fram, semestern kommer närmare och vädret förhoppningsvis snart blir varmare? Kram på er, hoppas ni haft ett mysigt valborgsfirande ♥

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vilket väder ni såg ut att ha haft!

2021-05-02 @ 20:41:45
URL: http://linneakinis.blogg.se
Postat av: Linnea

Vilket väder ni såg ut att ha haft!

2021-05-02 @ 20:41:50
URL: http://linneakinis.blogg.se
Postat av: Ida

Så himla lovely valborgfirande ni hade!! :'D Här blev det inget festande alls haha, nej men alltsåååå vad jag längtar tills min kan festa på riktigt och ut på klubben och dansa omg!!!

2021-05-03 @ 16:08:19
URL: http://idanilssonphoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0