you say I’m trapped up in a shell; well I’m real sorry that you sacrificed your time

 
Ohhh den här veckan är ju ka-fucking-otisk. Fyfan, den går upp och ner snabbt som fan. Sovit så jävla dåligt har man gjort också, jahapp. Men om vi ska bjuda på positiva saker har jag fått pussa på Mazarin, fått vara ute och fota, klappa häst, kolla solnedgång och fått en vigselinbjudan i brevlådan!! Härligt att få komma ut med kameran iallafall, även om Andrea inte ljög om att han inte var pro på att stå fotomodell - huvudet gick upp och ner, runt och runt som om han var på rockkonsert kan vi säga. Tur han är riktigt fin iallafall när han väl fastnat på bild! Igår var vi också iväg på Eckerölinjen för att handla hem lite öl och vin, men tji fick jag när det inte fanns något vitt vin på dunk?? Sörjde en sekund och handlade sprit för hela min budget istället typ? Vad bra!! Men otroligt mysigt ändå, snacka skit med mamma, pappa och Carina och Antonio. Sen har jag ju också varit på en f-u-c-k-i-n-g jävla arbetsintervju. Nej men jag mår så dåligt, har inte hört något svar än. ("Åh vad förväntansfullt" nej alltså jag mår så skit haha). Har ställt in mig på att jag inte fått det i och med att de inte ringt några av mina referenser men spännande ändå hörrni. Och man lever väl alltid på hoppet. Nej men ni hör ju, kaos vecka. Nu avrundar vi med två dagar av full on jobb. Kul att få inviga mitt nya lördags-schema där jag behöver åka hemmifrån klockan tio och kommer hem klockan nio. Kommer vara så glad!! Nej hörrni, nu ska jag bädda ner mig och kolla serier innan klockan ringer för väckning igen. Puss på er hörrni, och håll tummarna för mig lite ändå nu!!

Kommentarer
Postat av: Ariel C

Så herlige bilder <33

Svar: 😍😍😍
Josäfin

2021-05-22 @ 19:28:22
URL: http://nouw.com/arielc

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0