and I could be good, I know that I should but heaven closed the gates on me

 
Nej men gissa vem som blev sjuk??? Så denna vecka har inte många knop blivit gjorda då jag drog hem från jobbet i tisdags och sen har hostat och snorat i sängen till tre säsonger av 9-1-1. Kände mig piggare i fredags men var ändå nöjd att jag stannade hemma då också. Kollade serier och åt chips och dipp och bara tog det lugnt. Har fått hem mina bilder ifrån året och börjat pyssla lite med garderoberna (ni som vet ni vet). Började klättra på väggarna nu i lördags och försökte få med mig någon biokompis, Wilma övertalade mig dock att ta en öl på stan och käka lite - och som ni vet tackar jag aldrig nej till det. Middag på Koh Phangan ledde till hotshots på Ångkvarn, en runda hem till Ronja och hennes kollegor, tillbaka till Ångkvarn, vidare till shotluckan där vi träffade på fler bekanta ansikten och sedan avrundade vi tillbaka hos Ronja och Anti. Plötsligt är klockan halv fyra på natten och vi sitter och har musikquiz (jag vann så ni vet) och jag svär över hur jag lovat migsjälv att vara hemma innan klockan tolv. Jaja, inte oväntat från mitt håll och vi matchade min första morgonbuss med att dra till MAX innan för lite fyllekäk. Fin fin lördag det. Igår firade vi farsdag hemma hos mamma och pappa med supergod mat, perfekt avslut på veckan! Denna vecka börjar med att jag börjat känna mig lite halvmanisk och efter att inte kunnat somna röjt ut hela mitt kök, planerar att möblera om och har satt igång ett jävla rensnings projekt. Dvs jag har blivit galen, spännande att se om jag klarar att rensa ut allt innan veckans slut? Den som lever får se. Dessutom jobbar jag alla dagar utom söndag så är ju inte mitt bästa val av vecka liksom. Men det tar vi igen nästa vecka när jag istället blir ledig på onsdagen och drar till tatuerings-studion med Ronja! Kram på er!! 

Kommentarer
Postat av: Sharon

alltså varje gång jag läser dina inlägg om hur du är ute HELA NÄTTERNA så känner jag mig så fruktansvärt gammal för att jag aldrig orkar stanna uppe ens till typ 22!! önskar jag hade lite av din energi <//333

2021-11-16 @ 18:20:39
URL: http://leggohouse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0