and I think we could live forever in each other's faces 'cause I'll always see my youth in you

 
Oj vad denna vecka sprungit förbi! Mycket som hunnits med trots att jag mest velat sova hela tiden. Denna helg fick jag sova ikapp, tja lite iallafall. Lagat massor med mat, fotat med Sara & Carina, firat mammas födelsedag, lunchat sushi, tränat och i helgen firat lite födelsedagar till 07 på morgonen (eller ah, 06, bra med vintertid ändå?) (skoja hatar vintertid). Fredagen spenderades på Paseano med familjen för mamma födelsedag. Bjuds på mycket skratt och otrolig mat. Lördagen shottades det som sagt hela natten och sedan vandrade vi hem till Simon för efterfest. Simon och Anti däckade dock och jag, Elin och Eddie kollade på gulliga djurklipp och drack öl. Väl hemma käkade jag överbliven pizza framför The office klockan 06 på morgonen innan jag somnade och vaknade vid 12 igen. Unnade mig en riktigt slapp-söndag igen och låg i sängen hela dagen framför sista avsnitten av Locke & Key och sen kollade jag ikapp sista säsongen av La Casa De Papel fast jag tänkt vänta till december när hela säsongen är släppt - i och med att jag ändå tagit en paus due to andra säsongs-släpp av serier. Nej men liksom?? Hur ska jag klara mig till december nu innan jag får veta hur det slutar?? Aja, frågor man ställer sig denna soliga måndag. Har faktiskt varit semi-produktiv idag och hoppas förra veckans trötthet ska försvinna. Kom liksom aldrig igång med dagarna?? Aja, den som lever får se! Annars har jag min numera korta vecka med bara 4 dagar jobb!! Woho!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att du har fått vila upp dig lite :)

2021-11-01 @ 14:37:55
Postat av: Pauline Hurtig

alltså såå mysiga å härliga bilder

2021-11-01 @ 15:26:44
URL: http://lillafrokenhurtig.blogg.se/
Postat av: Sharon

VARJE gång jag kollar din blogg blir jag vrålhungrig!!! men jag är så förbannat lat och orkar aldrig laga mat.. blir mackor till kvällsmat som vanligt ;)

Svar: äter absolut mackor 90% av alla måltider som inte kommer upp här haha !
Josäfin

2021-11-01 @ 16:26:04
URL: http://leggohouse.blogg.se
Postat av: johanna

Men ååh vilken god mat du har fotograferat <3

2021-11-01 @ 21:38:50
URL: http://www.nouw.se/johannna
Postat av: Emelie Andersson

Så mycket mysigt och roligt du har hunnit med! :)

2021-11-01 @ 23:27:01
URL: http://nouw.com/emelieanderssoon

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0