better off dead so I reckon I'm headed to hell instead

 
Oj vad lite blogg.se buggat när jag försökt styra ihop detta inlägg!! Men here we are - måndag igen och ingen är mindre taggad än mig. Eller jo, säkert i och med att jag inte börjar förren nu vid 15. Men är orimligt hur lite jag fått gjort denna morgon. Helgen har dock varit otrolig. Fredagen bjöd på hemma-mys då jag var hundvakt. Gosade med hund, började plocka ut bilder som ska skrivas ut från året (kommer gå i personlig konkurs så mycket bilder jag vill skriva ut iår) och sen äntligen börjat kolla på Kastanjemannen på netflix. Wow vad jag längtat efter en spännande däckarserie och denna har inte gjort en besviken! På lördagen hade jag stallet och var ute en timme med Amigo i höstvädret. Kvällen spenderades med inflyttningsfest hos Frida, Elin och Simon - vilket bjöd på otrolig utsikt, dansgolv med rökmaskin, tävlingar, hallonlakrits shots, WAP sång på en takterass och bara en jävligt good time. Jag tog mig hem när morgonbussarna började gå igen och kroppen värker efter en hel natt av dans. Igår handlade jag och Ronja hem massor av snacks, kollade på fotboll, film och käkade pizza i deras soffa. Fantastiskt avslut på en fantastisk helg. Denna helg bjuder på massor av jobb, så känns bra att ha fått fylla på det socialabatteriet denna helg. Hoppas ni har haft en fin helg, kram på er!! 

Kommentarer
Postat av: Anita

Alltid så härliga bilder!! :)

2021-10-05 @ 10:33:14
URL: http://https://siliiins.blogg.se/
Postat av: Enna

Men alltså hunden är ju för söt <3

2021-10-05 @ 19:20:16
URL: http://sayyeastofashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0