Jesus needed a three day weekend to sort out all his bullshit

 
Denna vecka har varit höst-feeling, boxning, hundmys, jobb och extrem träningsvärk!! Sega dagar på jobbet och kvällar nerbäddad i sängen med serier - har så mycket serier jag vill se atm? Har precis sett klart Kastanjemannen som var en jävligt spännande kriminalare från danmark och nu är jag helt inne i Squid Game. Idag har jag och min slitna blåa kropp haft Mazarin över dagen, så vi har kastat boll, fotat och hon har tvingats gosa i mitt knä till The Office. Varför min kropp är blå, sliten och har den värsta träningsvärken på länge undrar ni nu? Jo allt börjar med att jag är sen i vanlig ordning till mitt boxpass i tisdags (i vanlig ordning, smiter ju från jobbet heh) och sen fick vi två problem: 1 så var alla vanliga mitsar slut så jag fick plocka på sparringmitsar som är stenhårda. 2 så hamnade jag med en MMA grabb som provade ut pass och ställe. Jag blev sönderslagen!! Jävligt roligt var det dock, men jävlar vad jag fick kämpa för att hänga med. Sen vill ju lille jag inte vara sämre och köttade på av bara satan vilket (iom stenmitsarna) gav mig mina fina blåa fötter! Men bara för att jag nästan blev mördad så väljer ju givetvis Elin som jag försökt få med mig att inte baila, så igår drog vi ett nybörjarpass! Var jäkla kul trots träningsvärken så nu är kroppen mör och go till helgens 20 timmars jobb! Glad fredag på er, kram !! Hoppas ni unnar er lite takeaway eller chipsmys i höstmörkret!! 

Kommentarer
Postat av: Sharon

Asså Mazarin är ju en av de sötaste hundarna i världen!! och hon passar ju så bra in bland alla höstfärger också <3

2021-10-10 @ 09:43:56
URL: http://leggohouse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0