lately I've been feeling small as the salt in the sea

 
Nej men vilken helg!! Och vilken sliten söndag som följde!! Och vad opigg en är denna måndag!! Men vi startade iallafall helgen med vin och skräckspel hemma hos Thorins, vilket drog ut alldeles för sent för mig som skulle upp till jobbet. Men vafan, jag ville ju se hur det slutade?? Fick dock tvinga mig till att överge och rullade hem runt halv två, vaknade PIGG och TAGGAD på jobb på lördagen. Slutade tidigt och mötte upp för att hjälpa till med Ronja och Antis flytt. Käkade flyttburgare, byggde soffa och flytta vapenskåp innan vi åkte hem till Elin för att styra lite halloweenfest! Det var shots i massor, skitsnack, skratt och skönsång för födelsedagsbarnet vid tolv. Anti körde hem oss senare på natten (hjälte) och missade precis att kunna fyllekäka på mc donalds. Söndagen var så otroligt trött (vaknade och min mage mådde skiiiiit) så jag spenderade dagen med att sega i sängen, äta tacos och kolla på nya säsongen av Locke and Key. Idag har inte många saker blivit gjorda men nu sticker vi iväg för att klämma in lite foto innan jobbet. Nuuuu kör vi hörrni!

Kommentarer
Postat av: johanna

Men vad kul med skräckspel och att umgås <3

2021-10-25 @ 14:06:53
URL: http://www.nouw.se/johannna
Postat av: Celine

Ser så roligt ut! - som alltid!

2021-10-25 @ 22:12:40
URL: http://nouw.com/celinelundqvists
Postat av: Flisan

sv: ja verkligen!

haha vilka härliga bilder :D

2021-10-27 @ 08:24:58
URL: http://serietjejen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0